Een heel goed luisterend oor en op grond daarvan is er een behandelplan opgesteld.

Ze heeft me heel goed geholpen en de pijn werd echt minder, dus ik zou het daarom aanbevelen als je dezelfde klachten hebt

Goed begrip van de klachten en doeltreffende communicatie met het kind

Ben bij verschillende fysiotherapeuten geweest met mijn klachten, maar de aanpak van Ilona was totaal anders en had ook effect! Erg tevreden over de wijze waar zij mij behandeld heeft!

Combinatie van de kennis, deskundigheid manier van inleving en meedenken. Is een echte professional die begrijpt die interesse toont en meeleeft.

Ik heb bij meerdere fysiotherapeuten gelopen (bij andere praktijken) en niemand was zo snel, duidelijk en effectief geweest al Wouter. Ontzettend tevreden over de kwaliteit van de behandelingen en... Ik heb bij meerdere fysiotherapeuten gelopen (bij andere praktijken) en niemand was zo snel, duidelijk en effectief geweest al Wouter. Ontzettend tevreden over de kwaliteit van de behandelingen en de communicatie!

Ik vind Mick betrokken, gedreven en hij weet waar hij het over heeft want ik ging grote sprongen vooruit. Echt super fijn!

Na de eerste behandeling merkte ik al duidelijk verbetering. Met de oefeningen die ik mee kreeg ben ik hard aan de slag gegaan. Na de laatste behandeling heb ik helemaal pijnvrij een triatlon kunnen... Na de eerste behandeling merkte ik al duidelijk verbetering. Met de oefeningen die ik mee kreeg ben ik hard aan de slag gegaan. Na de laatste behandeling heb ik helemaal pijnvrij een triatlon kunnen doen. Ook daarna zijn de klachten niet meer terug gekomen.