Karolien Vanackere

Ik was erg tevreden over de vlotte service van Sportrental ! Correcte levering op afgesproken datum , en vlotte retour voor rental Evoc biketassen , welke trouwens van topkwaliteit zijn !
Ik...
Ik kan Sportrental oprecht aanbevelen !

Jesse Van Schaik

Goede service, snelle respons, alles op tijd binnen!

Yaaron logghe

Alles perfect verlopen! Super tijdige levering en correcte afhandeling. Topper en aanrader voor wie twijfeltšŸ‘šŸ‘

NN

Fietskoffer gehuurd

jussi

Top en snel service!

Rosaline

Top: Het contact is goed en netjes. Een duidelijke service en klantvriendelijk! Hierom zou ik jullie zeker aanraden. Tip: Helaas was de gestuurde koffer niet helemaal netjes. Het geartasje was kapot... Top: Het contact is goed en netjes. Een duidelijke service en klantvriendelijk! Hierom zou ik jullie zeker aanraden. Tip: Helaas was de gestuurde koffer niet helemaal netjes. Het geartasje was kapot (rits werkte niet) en de snelbinders waren verbogen. Dit had verder echter geen invloed voor het inpakken van mijn fiets, dus ik kon mijn fiets prima vervoeren.
Tenslotte pastte mijn tribike er niet helemaal in met het stuur. Ik heb deze dus alsnog moeten losdraaien.

Doewayne Zoutjes

Levering op tijd. Goed product

Kevin van der Hamsvoord

Prima bedrijf en service.
Er werd goed meegedacht en snel geschakeld toen ik hier om vroeg, dat was erg fijn.

MICHIEL SEEVINCK

Super service; Heel goede communicatie. Erg tevreden.

Sem Bekkers

Goede service