Tva

Mooie tent. Goed spul. Goede service

Lucas Ballif

Goede en vlotte reactie en service.
Top

Sier

Erg goede service en goede kwaliteit van materiaal

Patricia

Snelle service

Lucas

Lange wachttijden

Reactie Sportrental:

Beste Lucas,
Beste Lucas,
Bedankt voor je feedback. Er wordt altijd geprobeerd om zoveel mogelijk aan de vraag te voldoen, maar er zijn niet onbeperkt fietstrainers beschikbaar. Ik zie dat er 3 dagen geleden contact is geweest en dat je vrijblijvend op de hoogte gehouden zal worden over de beschikbaarheid. Hierover wordt je dan geïnformeerd.
Gr Melvin - Sportrental

Pieter Leuridan

Eerste contact met Sportrental en zijn service, was een succes over de hele lijn. Of toch bijna. Als je een vraag stelt in de chat verwacht je anno 2022 dat die meteen in de chat wordt beantwoord... Eerste contact met Sportrental en zijn service, was een succes over de hele lijn. Of toch bijna. Als je een vraag stelt in de chat verwacht je anno 2022 dat die meteen in de chat wordt beantwoord (zoals bij jullie collega's van Futurum Shop), en niet twee dagen later via een mail. Maar dit is bedoeld als opbouwende feedback, niet als kritiek. Jullie site staat nu al gebookmarked in mijn favourites

Nvt

Goede service. Snelle levering.

Robin

Prima service, prima producten, snel en vriendelijk contact, levering was ruim op tijd.