8.3/10

Salon Ester

Actieve zithouding, wel wennen de eerste week

Joan / No Excess B.V.

Fijn telefonisch contact. In de showroom prima uitleg en hulp bij uitzoeken en instellen van de juiste stoel.
Dat de stoel direct meemocht ingesteld en al helemaal top!

Duidelijke website en deskundig personeel

nee

Prettige stoel die rugproblemen helpt te verminderen

Wanneer je belt krijg je Coops communicatie aan de lijn dit is wel verwarrend

Pedicurepraktijk Liesbeth Golsteijn

Prima stoel, heel erg blij mee. Zitcomfort is uitstekend. Hele dagen werken zonder last.

De wielen onder mijn spinalis stoel rijden niet goed op mijn ondervloer en daar is goed actie op ondernomen. Helaas is het probleem niet verholpen. Er wordt ook snel gereageerd op e-mails en telefoontjes.

Wij komen uit de kop van Noord Holland en hadden gemeld dat wij kwamen en hadden een grote showroom verwacht en op zijn minst een kopje koffie. Geen showroom, alleen een kantoortje met een aantal stoelen. Het is dat ik al wist welke stoel ik wilde hebben en die stond er.
Dus als tip: een lekker kopje koffie! Kleine moeite, groot plezier.

Joan de Ruiter / No Excess B.V.

Het merk was mij eerst totaal onbekend ik heb het op Google gevonden.
Ik heb nu een fantastische stoel. Wat een verademing voor mijn rug. Ik heb helaas slijtage in mijn rug en ben hierdoor...

Goed advies. Tijd voor uitleg en navraag. Stoel is direct ingesteld op mijn lengte en zitpositie.
Dat je de stoel gelijk mee kunt nemen en 2 weken mag uitproberen is echt super top!

Ik zou dit produkt meer gaan promoten bij fysiotherapeuten, zorgverzekeraars, orthopedie afdelingen, arbodiensten.
Dit kan het ziekteverzuim zo ontzettend terugdringen.

Hamersma

Uitstekend, al zijn de wieltjes op een houten vloer geen groot succes. Ik heb ze vervangen door vilten pootjes.

Bijzonder dervice-gericht!

Goede informatie op de website

Service om de stoel 14 dagen uit te proberen

Prima geholpen

Goede informatie en ik had de mogelijkheid de stoelen op mijn gemak uit te proberen

geen, we hebben de stoel zelf opgehaald

Prima, geen bijzonderheden

De mogelijkheid om de stoel vrijblijvend te proberen is heel fijn.