Yvonne

Duidelijke informatie, snelle levering, na een paar dagen al in huis. En de stoel zit echt super fijn! Ben er heel erg blij mee.

Misschien handig om de leverdatum ook in de mail te zetten (niet alleen in de factuur, ik kan me voorstellen dat mensen daar niet meteen in kijken). Maar verder uitstekend geregeld :-)

Goedemiddag Yvonne,
Goedemiddag Yvonne,
Dank je voor je review. Zo te zien was je erg te spreken over de snelheid van leveren en bevalt de Spinalis Spider super fijn. Fijn dat ook jij blij wordt van de Spinalis Spider.

Ria van Daalen

Goedemiddag Ria,
Hartelijk dank voor je review. Ik wens je nog veel plezier van je Spinalis Rodeo.

Frank Los

Heel fijn geholpen en prima stoel

Goedenavond Frank,
Hartelijk dank voor je review. Ook fijn dat je het een prima stoel vind.
fijne avond!
MvG

Top-Notch Nails

Heel goed, ik mocht zelfs de stoel 2 weken op proef.

Merijn’s

Hele fijne ergonomische stoel voor het uitoefenen van het nagelvak.

Jammer dat de stoel niet nóg wat lager zou kunnen.

Karin

Aanvankelijk was ik sceptisch, maar de stoel werkt goed tegen de lage rugklachten; je houdt je rug er eigenlijk de hele werkdag mee in beweging. De rugklachten zijn sterk verminderd!

Voor klanten die nog twijfelen: geef de stoel dus een kans; het is fijn dat je de stoel eerst 2 weken op proef kunt uitproberen zonder kosten.

Goedemiddag Karin,
Bedankt voor je mooie review. Het is inderdaad zo dat je even de tijd moet nemen om er aan te wennen. Eenmaal gewend dan wil je niet meer anders.
Met vriendelijke...
Goedemiddag Karin,

Petra Pedicure

Zeer goed

advies om stoel schoon te houden en onderhouden

Inge

Erg prettige service! Spinalis is goed bereikbaar en communiceert duidelijk. Verder ben ik erg blij met mijn stoel. Met flinke rugklachten is het echt een verademing om fatsoenlijk te kunnen zitten... Erg prettige service! Spinalis is goed bereikbaar en communiceert duidelijk. Verder ben ik erg blij met mijn stoel. Met flinke rugklachten is het echt een verademing om fatsoenlijk te kunnen zitten tijdens mijn kantoorwerk. Een zeer tevreden klant hier!

Goedemiddag Inge,
Hartelijk dank voor je uitgebreide review. En fijn dat de Spinalis Hacker echt een verademing is.
Paul

medisch pedicure bolnes

Perfect

n.v.t

Goedemiddag Ed,
Bedankt voor je mooie review.
Nog een fijne dag!
MvG