Goed ... goede stoel...

Goed product , duidelijk, duidelijke informatie op de website. Mooi met de filmpjes

Ik werd wel 3 keer gebeld terwijl ik de stoel nog maar net had ... dat is natuurlijk wel vervelend... ik vind het wel persoonlijk slecht dat je 50 euro verzendkosten op zo’n stoel moet betalen. Misschien bij aanschaf dit terug krijgt.

Goede info

Werkgever heeft de bestelling gedaan, dus geen mening.

Geen mening.

D. Ent

Onwijs fijn! Amper nog last van mijn rug

Ik ben heel tevreden met mijn stoel. Helpt zeker bij het beperken van mijn rugklachten. De toelichting en service bij proberen en aankoop was prettig.

Klantvriendelijk en er was groot vertrouwen in onze eerlijkgeid want we mochten de stoel meenemen zonder een cent te betalen. Waar vind je dat?

Nee.

I-watch

Ik vind het tot op heden erg lastig om te beoordelen of deze stoel wel geschikt is voor mij. Ik probeer er iedere dag zo veel mogelijk op te zitten maar vind het ook een verademing om even weer op...

het feit dat je een stoel op proef kunt krijgen is positief

de twee weken echter zijn veel te kort om te onderzoeken. Ik ben bv veel op andere locaties en onderweg en dus spreek je in twee weken slechts effectief over een paar uurtjes test-tijd. dat is echt te weinig.
Maar ja je moet wel een beslissing nemen in die twee weken dus neem je het zekere voor het onzekere en laat je de stoel staan in de hoop dat het echt gaat passen....

Ontzettend goed geholpen en advies gekregen, stoel zit als gegoten en merk dat ik echt veel fitter bent aan het eind van de dag!

2 weken proef zitten, helemaal geweldig, try before you buy!

Nee, alleen meer adverteren om hun naamsbekendheid te vergoten, er zijn niet zoveel van en is voor elke bedrijf waar zittend beroep wordt uitgeoefend aan te raden deze stoel aan te schaffen, ik ben helemaal om!

info@rommiesvoetenzorg

Goede website,
goed telefonisch contact
snelle levering

De stoelen zijn per catogorie ingedeeld. Zo heb ik gericht een pedicure stoel gezocht en gevonden

Op de website kon in bij het tabblad die ik nodig had niet doorklikken naar de stoel op proef. Daarom heb ik toen telefonisch contact op genomen en ben verder prima geholpen.

Persoonlijk contact

Heel prettig, erg fijne bureaustoel!

Goed om eerst thuis uit te proberen hoe het zit.

Kantoor medewerker

Vriendelijk en kundig advies