8.3/10

anonymous

Goede service

Flexibel in levertijd en bezorgen

Jolanda's Nagelboet

Goede uitleg, uitgebreid de tijd genomen op een zaterdag

Yaza

Een stoel die echt werkt. De rugpijn was bij met 2 weken al verdwenen en daarna nooit meer last van heb gehad. Ik zit veel tijdens mijn werk en deze stoel is daar ideaal voor geschikt. Ik kom vol...

Het contact en de hulp.

Kade BV

toegangkelijk, presentatie

voordeur bel

Kemp

Via google de website tegengekomen. Snelle reactie op mijn gestelde vragen.

Duidelijke en overzichtelijk website. Men beantwoord snel de gestelde vragen.

nvt

Levering volgens afspraak.

Naam van het bedrijf is een andere dan Spinalis. Komt over als bijverdienste ipv professioneel bedrijf.
Ik krijg een herinnering terwijl ik nog nooit een factuur heb ontvangen. Wanneer ik om de originele factuur vraag, krijg ik die in mijn mailbox zonder excuses of iets. Betere communicatie zou prettig zijn.

Adviesbureau Marij van Ewijk-Zwitser

We hebben even gewacht met uw uitnodiging om de stoel te evalueren zodat we ook ervaring konden opdoen.
De stoel zit prima. We merken dat we spieren gebruiken in de onderrug die we op onze...

Persoonlijke benadering en kwaliteit van de stoel

Eerste instantie een beetje "vaag". telefonisch een afspraak gemaakt om een stoel tekomen bezichtigen, voor ons een ruim uur rijden. door drukte op de weg wat later dan gepland aangekomen. omdat...

Fijne stoel, het uitprobeer systeem geeft vertrouwen en werkt erg prettig.

Meer toegankelijk, via de website word niet echt duidelijk dat spontaan langskomen dus echt geen goede optie is.

Beautysalon Pure

Twee stoelen mogen uitproberen en toen gekozen voor degene die het beste voelde. Geeft rust en balans in de rug waardoor ik ook nog ontspannen ben na een dag werken. Top product!

Prettig geholpen, fijne communicatie en het gevoel dat je rustig mag bekijken wat je het prettigst vind.

Besteld in opdracht van verzekeraar voor een client met rugklachten die opleiding tot tandartsassistente volgt voor gebruik in stage.

goede communicatie, goede dienstverlening en advies. flexibel in afleveringsmoment en locatie. Alles goed verlopen en client tevreden.

nee