soeter

Heel goed. veel keuze en goede kwaliteit

Marian Buitendijk

Uitstekend

Blijf zo doorgaan!

Nathalie

Bouwpakket gekocht, goed verpakt en snel geleverd

Jeroen

De laatste vier jaar heb ik voor de herfst en wintermaanden het puzzelen weer opgepakt.
Na twee maal 1500 stukjes en twee maal 3000, werd het nu tijd voor 5000 stukjes.
Ik had mij oog...
Ik had mij oog laten vallen op : Ravensburger 5000, leven op het koraalrif.
Besteld via internet bij Intertoys, betaald, bevestigings mails gehad en 's avonds een mail dat het product manco was.
Ik gebeld met Intertoys en een uiterst vriendelijke dame zei dat zij het geld zouden terugstorten.
Ik op internet verder zoeken en kwam bij de speelgoedwinkel uit.
Voor de zekerheid gebeld met winkel of te vernemen of de bewuste puzzel bij hun op voorraad was.
Uiterst vriendelijke medewerker zei tegen me: meneer ik loop even naar het schap om te zien of we 'm hebben. En ja hoor, ik heb 'm hier in mijn handen.
De man zei: als u voor 17:15 uur betaald heeft, zien wij die order en heeft u het pakje morgen in huis, en zo geschiedde.
Ik het verhaal uitgelegd van de mispeer bij Intertoys en de man zei, als ik niet voor u even voor de zekerheid ga kijken, staan we straks allebei met lege handen.
Kijk, zo hoort het. Service, vriendelijkheid, de moeite genomen om............
Kortom: grote klasse met een hoofdletter K.
Ga zo door.

N.v.t.

Nico op de Laak

Op zich goed
product valt een beetje tegen

I.J.M. Lammens

Eén aankoop gedaan maar zeer tevreden!

Niet zo bekend.

Henny Marris

Ik heb er nu 1 x besteld en had het de volgende dag al in huis.
Ik zal er zeker vaker wat bestellen.

G.A. Kanters

Redelijk tot goed