Marjan

Ene dag besteld, volgende dag geleverd, top.

Ga zo door!

Lonneke Scholten (Goed Gestemd)

Alles wat ik bestelde was op voorraad, snel geleverd in een net pakket. Helemaal prima.

Nee.

FHE Rouwenhorst

Zeer goed en snel afgewikkeld

Henri van der Meulen / Hewlett Packard Enterprise

Op zoek naar knuffels voor een teamuitje via Google uw web site gevonden

Een bijdrage voor de verzendkosten bij een order van meer dan €100 is niet van deze tijd

C.Schel

Prima, alles naar wens

Kris

Tijdens het bestellen wordt gevraagd naar de uiterlijk gewenste leverden, waardoor ik dacht dat het weleens wat langer kon duren voor ik bestelling zou ontvangen, maar niets was minder waar: snel... Tijdens het bestellen wordt gevraagd naar de uiterlijk gewenste leverden, waardoor ik dacht dat het weleens wat langer kon duren voor ik bestelling zou ontvangen, maar niets was minder waar: snel (volgende dag) en keurig geleverd.

Diny Dumont- Raseberg

03-01-2016 besteld en contant betaald, 04-01 bevestiging, volgens DHL bezorgd op 06-01 om 13.03 uur, gereclameerd DHL, zou onderzocht worden, op 08-01 gebeld met Speelgoed postorder.nl , het wordt... 03-01-2016 besteld en contant betaald, 04-01 bevestiging, volgens DHL bezorgd op 06-01 om 13.03 uur, gereclameerd DHL, zou onderzocht worden, op 08-01 gebeld met Speelgoed postorder.nl , het wordt door hen uitgezocht duur 3 t/m 5 werkdagen. Maar tot vandaag nog steeds niets ontvangen. fout ligt volgens ons bij postorder verzender DHL.

Andere vervoers-verzendbedrijf zoeken is onze momentele ervaring, dit maakt al uw klant vriendelijkheid kapot.
Al het bovenstaande wordt door onze ervaring te niet gedaan, zie AFTER sales, Verder afwachten op een goede afwikkeling van deze voor ons beiden onverkwikkelijke zaak.
Wim Dumont

K. van Sliedregt

Prima ervaring. Snelle levertijd en prima prijzen!

G. Brisard

Heb al een keer of drie -vier bestelling geplaatst en altijd alles snel toegeleverd. 1x opmerking over kwaliteit van het product... Zou niet mogen. (zie verbeterpuntjes)

Eén van de bestelde producten niet 100% van kwaliteit (doch terugsturen niet noodzakelijk...)

E. Snijders

Opperbeste service, snelle levering, degelijk verpakt

?