G. Lutjeboer

Producten voldoen naar wens.

Tjerk Jansen

Goede service

P. Groot

Snelle levering en een mooi product.

Michiel

Goed product, snelle levering. Ventilator maakt weinig geluid. Jammer dat je geen set kan bestellen met warmtepomp thermostaat waardoor je dit in losse componenten moet bestellen.

Legolas1959

Hallo, ik heb mijn producten meteen gevonden op de website. Bestelling en verzending waren zeer goed. Tot mijn grote vreugde arriveerde het pakket eerder dan verwacht. Oke!

Frank

Eine schnelle Lieferung.

BorremansCv BV

Materiaal is goed. Probleem is dat de facturatie en verwerking van facturen over de landsgrenzen niet correct verloopt. Probleem is er enkel voor professionele klanten. Ik raad de Speedcomfort dus... Materiaal is goed. Probleem is dat de facturatie en verwerking van facturen over de landsgrenzen niet correct verloopt. Probleem is er enkel voor professionele klanten. Ik raad de Speedcomfort dus enkel aan voor particulieren. BTW-plichtigen kunnen beter een alternatief zoeken.

Reactie SpeedComfort:

Beste Bart, hartelijk dank voor je review. Graag informeren wij je dat voor zakelijke klanten wij een aparte webshop hebben. Je kunt op https://zakelijk.speedcomfort.nl/ een account aanvragen. Voor... Beste Bart, hartelijk dank voor je review. Graag informeren wij je dat voor zakelijke klanten wij een aparte webshop hebben. Je kunt op https://zakelijk.speedcomfort.nl/ een account aanvragen. Voor meer vragen kan je contact met ons opnemen via zakelijk@speedcomfort.com.
Vriendelijke groet, Team SpeedComfort

René van Rens

Goede en snelle levering. Eenvoudige montage en werkzaam resultaat.

Aad van den Brink

Een goede ervaring