Friedhelm Buschfort

Einfach und gut

A.H. van de Kamer

Bij problemen, trage response en niet oplossing gericht

Stolwijk

Vraag om nadere informatie werd pas na ruim een week beantwoord. Op de website zegt men binnen drie dagen te reageren.
Aflevering producten goed en snel.

R.G. van der Molen

De speedcomfort sneller thuis ontvangen dan ik had verwacht alleen past de speedcomfort niet onder mijn verwarming. Ik ben genoodzaakt of om een creatieve oplossing te bedenken zodat het wel past of... De speedcomfort sneller thuis ontvangen dan ik had verwacht alleen past de speedcomfort niet onder mijn verwarming. Ik ben genoodzaakt of om een creatieve oplossing te bedenken zodat het wel past of de speedcomfort retour te zenden

Edgar Zeijlemaker

Goede en snelle verwerking van order, product doet goed wat het belooft.

J. Spierenburg

Ik heb al 2 jaar speed comfort in mijn convector put Ze draaiden al die tijd perfect en deden wat ze moeten doen.Tot voor kort. Na een pauze door de zomer en instelling in de winter deden ze het... Ik heb al 2 jaar speed comfort in mijn convector put Ze draaiden al die tijd perfect en deden wat ze moeten doen.Tot voor kort. Na een pauze door de zomer en instelling in de winter deden ze het ineens niet meer. Kontakt gezocht met speedcomfort. Kreeg fantastische support. Werd meegedacht. Uiteindelijk bleek het aan de adapter te liggen. Zonder gezeur werden mij dezelfde dag nieuwe adapters toegestuurd. Dit noem ik nu klanten service. Speedcomfort jullie zijn fantastisch. Menig bedrijf kan van jullie klant vriendelijkheid leren.

Reactie SpeedComfort:

Beste J. Spierenburg,
Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons product en over onze service. Een echte opsteker voor ons!
Vriendelijke groet, Team SpeedComfort

A.C. de Fouw

Niet goed. Doordat bij toezending via PostNL was gebleken dat de zending beschadigd was is mijn bestelling retour gezonden naar SpeedComport. Dat werd door Speedcomfort gezien al;s een... Niet goed. Doordat bij toezending via PostNL was gebleken dat de zending beschadigd was is mijn bestelling retour gezonden naar SpeedComport. Dat werd door Speedcomfort gezien al;s een retourzending, die echter bij mij niet was ontvangen. Na dagen telefonisch geregaeerd, waarbij bleek dat degen die ik daar sprak niets wist van de retourzending en er dus ook geen maatregelen waren genomen om de levering alsnog te laten plaatsvinden. Van PostNL kreeg ik wel bericht dat ze de zending vandaag (31/12) nog niet hadden ontvangen en dat de levering dat later pas zou gebeuren. Samengevat, geen goede behandelingsysteem voor dergelijke gebeurtenissen.

WMc Koning-Neefjes

Slecht, geen bericht dat bestelling is bezorgd bij postbedrijf. Ze zijn niet aan huis geweest. Terwijl het thuis zou worden bezorgd.

Robbert

Doet waarvoor het bedoeld is. De warmte uit onze converctorput wordt nu efficienter naar de woonkamer verplaatst.