Wally Raaijmakers

Mijn ervaring met speedcomfort is prima en snelle levering.
Mijn ervaring met speedcomfort is prima en snelle levering.
Vond wel dat de handleiding op de verpakking voor installatie van de thermostaatschakelaar met magneet op convectorput niet goed werd uitgelegd op de verpakking.

Cor Bon

Basic goed, maar laatste bestelling was niet compleet.

Reactie SpeedComfort:

Beste Cor,
Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet compleet was. Kan je aangeven wat er mist, dan sturen wij dit graag naar je op.
Vriendelijke groet, Team SpeedComfort

Dennes M.

Prima. Kwalitatief goede en innovatieve fans

Paul Wolbers

Product is in orde. Alleen jammer dat mij verzoek om de levering in het nieuwe jaar af te geven. Wij waren met de feestdagen afwezig. Toch hebben jullie geleverd en de bezorgdienst heeft het doosje... Product is in orde. Alleen jammer dat mij verzoek om de levering in het nieuwe jaar af te geven. Wij waren met de feestdagen afwezig. Toch hebben jullie geleverd en de bezorgdienst heeft het doosje met de ventilatoren buiten bij de voordeur neergezet. Gelukkig heeft iedereen het netjes laten staan al was het pakketje wel extreem vochtig geworden .

Laura

Ik kan nergens vinden vanaf welke ingestelde temperatuur de ventilatoren gaan draaien.

Tonny de Smet

Goede en snelle levering.

Jacco Bouman

Contact met het bedrijf is snel gelegd en je krijgt binnen 24 uur een reactie. Ik had een defecte adapter en binnen 2 dagen had ik een nieuwe adapter ontvangen en dat zonder extra kosten. TOP!