Welke score geeft u het personeel? Score 5 is het hoogst
Welke score geeft u de hygiëne? Score 5 is het hoogst

Youssef / JC Parfum

Geweldig

Hele fijne ervaring gaat bij Spa Puur & Rein! Faciliteiten waren netjes en schoon. Medewerkers waren aardig. Wil je genieten met je geliefden, dan adviseer ik zeker Spa Puur & Rein. Niet al te... Hele fijne ervaring gaat bij Spa Puur & Rein! Faciliteiten waren netjes en schoon. Medewerkers waren aardig. Wil je genieten met je geliefden, dan adviseer ik zeker Spa Puur & Rein. Niet al te groot, maar zeker goed genoeg!!!

Soumia

Schoon. Netjes. Consequent in kwaliteit. Hele vriendelijke personeel! Van alle spa’s die k heb uitgeprobeerd is deze toch wel het meest chille. Heeft ook alle fasciliteiten die ik zou willen.

L.T

Vorige week langs geweest bij spa puur&rein kon mooi gratis parkeren voor de deur. 2,5uur lang heerlijk genoten en ontspannen. Super vriendelijke medewerkers. Ik moest mijn geplande afspraak helaas... Vorige week langs geweest bij spa puur&rein kon mooi gratis parkeren voor de deur. 2,5uur lang heerlijk genoten en ontspannen. Super vriendelijke medewerkers. Ik moest mijn geplande afspraak helaas verzetten, ik ben zeer goed geholpen door een aardige medewerker! Het is overaal zeer schoon en netjes! Zeker een aanrader en ik kom zeker terug!

Abdelrahman Mashhour

Heerlijk ontspannen en lekker schoon

Dar Caftan Amsterdam

Fijn

Heerlijk de tijd vloog voorbij, was veel te kort zo fijn was het!
Ontvangst door de lieve dame was heel hartelijk en lief.

Heerlijk genoten

Leila mouzoune

Was super leuk en relax dag met mijn man en kinderen , aardig mensen daar .zeker volgende jaar komen weer terug. ❤️👌🫶👍🏻