Tim

Vanaf het eerste contact tot de eindoplevering hebben wij een prettig contact gehad met Soer Totaal. We hebben een duidelijke offerte ontvangen. En tijdens de eerste werkdag een eerlijk en open... Vanaf het eerste contact tot de eindoplevering hebben wij een prettig contact gehad met Soer Totaal. We hebben een duidelijke offerte ontvangen. En tijdens de eerste werkdag een eerlijk en open gesprek over de mogelijkheden en ook onmogelijkheden. De heren werken onwijs netjes en zijn bijzonder punctueel. In het kort gezegd; afspraak is afspraak bij deze partij.

X

Snel en correct geholpen

Bianca

Zeer meedenkend, goede contacten voor dat de werkzaamheden beginnen. Goed geïnformeerd tijdens ons bezoek aan de showroom! Bij Soertotaal weet je direct waar je aan toe bent, zonder kosten achteraf.... Zeer meedenkend, goede contacten voor dat de werkzaamheden beginnen. Goed geïnformeerd tijdens ons bezoek aan de showroom! Bij Soertotaal weet je direct waar je aan toe bent, zonder kosten achteraf. Gaan zeer netjes tewerk, alles ziet er tot in de puntjes verzorgd uit

Madelaine

Vakbekwaamd, duidelijke overleg

Michael

Goede communicatie, alles boven verwachting afgeleverd. zowel het renovlies behangen en sausen

D. Gorter

Super strak werk afgeleverd.

Pim Caris

Communicatie verliep snel en duidelijk. Er waren snel vakmannen op locatie. Door kleine miscommunicatie hadden we achteraf voor een ander pakket gekozen, maar er is geleverd wat we hebben afgenomen.