Rianne van Velzen

Zeer tevreden! Hele nieuwbouwwoning renovlies. Komt afspraken na. Werkt netjes. Vakwerk geleverd👌

Nico en Ina

Super tevreden !!

Rinus Scholte

Uitstekende vakmensen die in zeer korte tijd alles hebben behangen en geschilderd.

de Feijter

Het totaal proces is wat moeizaam verlopen omdat ipv Raymond er iemand anders gekomen is t.g.v. een concurrent op locatie die bedreigingen heeft geuit. De persoon die gekomen is was niet transparant... Het totaal proces is wat moeizaam verlopen omdat ipv Raymond er iemand anders gekomen is t.g.v. een concurrent op locatie die bedreigingen heeft geuit. De persoon die gekomen is was niet transparant over werktijden en heeft ook wanden behangen die ik op zijn verzoek met tape gemarkeerd had omdat deze niet hoefden gedaan te worden. Deze persoon gaf aanvankelijk aan dat de muren mooi glad waren opgeleverd, maar later bij oneffenheden lag dit aan de oneffen muren. Wel begrijpelijk maar miste daarin wat communicatie. Uiteindelijk heeft Raymond wel echt meegedacht om e.e.a. heel snel voor elkaar te krijgen, wat prettig is, maar anderzijds zijn we wat minder te spreken over communicatie en uitvoering werk dan de persoon die in zijn plaats is gekomen.

BC Bornschematen

Hoefde alleen maar een factuur te betalen, verder geen contact gehad met uw bedrijf of medewerkers.

Rick Wesselink

Ben er enorm blij mee dat deze mannen op mijn pad kwamen. Het resultaat mag er zijn, een betere partij vind je denk ik niet.

Laurens

Verschrikkelijk slecht werk geleverd ook zijn gemaakte afspraken niet nagekomen

Cindy den Buurman

Toplevering en topkwaliteit

Henk Everts

'Machtig goed te passe' over Soer Totaal!
'Machtig goed te passe' over Soer Totaal!
Nadat een ander bedrijf het op het laatste moment af liet weten in contact gekomen met Soer Totaal, keurige offerte ontvangen en ondanks de strakke planning het werk op tijd af gekregen, super strak resultaat en nog voordeliger ook.