Leissner

Zeer tevreden en super resultaat

Gerjon

Fantastisch eindresultaat

Anton

Zeer tevreden met dit bedrijf.
Raymond levert puik werk !

Jan van Rosmalen

Zeer goed, houdt zich aan de afspraken! Van begin tot eind alles goed besproken en uitgevoerd.

Marlijn

Heel professioneel, goede communicatie, harde werkers en zeer netjes

Inge

Niet zo als verwacht. Wij kozen op aanraden van buren voor Soer Totaal vanwege strakke hoeken en prachtig schilderwerk. Helaas was dat bij ons niet het geval. Hoeken zijn niet strak (kon niet aldus... Niet zo als verwacht. Wij kozen op aanraden van buren voor Soer Totaal vanwege strakke hoeken en prachtig schilderwerk. Helaas was dat bij ons niet het geval. Hoeken zijn niet strak (kon niet aldus behanger), veel onregelmatigheden onder behang ondanks dat we 600 euro extra moesten betalen voor speciale schuurmachine. In offerte stond dat schuren inbegrepen was, maar dit bleek weer een aparte te zijn. Verf vlekt heel erg bij de kleinste aanrakingen. Ook hebben ze verf niet goed uitgesmeerd waardoor resultaat niet strak is. Erg jammer en teleurstellend. Misschien hebben we te hoge verwachtingen gehad, maar bij de buren was het veel mooier.

Charissa

Super bedrijf! De communicatie met Raymond verliep soepel en alles netjes volgens afspraak.
In zeer korte tijd behangen en gesausd voor een eerlijke prijs en we zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat. Ik zou iedereen die een behanger zoekt dit bedrijf aanbevelen.

Remi

Zeer positief over dit bedrijf.
Heldere afspraken, en maken waar wat zij beloven.
Wij hebben geen enkele naad kunnen ontdekken, echt wonderbaarlijk.

Weijers

Prima bedrijf, alles keurig in overleg

Van der Voorde

Komt afspraken na , heel erg tevreden met het eind resultaat