Socklips

Truus

De socklips heb ik nu 1x gebruikt voor het wassen en drogen van een dekbedovertrekset en ik ben blij verrast!
Ik had niet verwacht dat het veel verschil zou maken voor het wassen maar de boel was minder in elkaar gedraaid, wat toch veel gehannes scheelde want daarna kon alles haast moeiteloos de droger in en naderhand bleek de hele set droog te zijn 😃

Nelly De Craene

Ik heb ze gisteren ontvangen en heb ze nog niet gebruikt maar het ziet er wel handig uit

Ruud Overman

Eerste keer iets bij Socklips besteld, bestelde artikel is zeer snel geleverd!

Petra Arts

Nog nooit zo makkelijk de sokken bij elkaar gehouden en op kunnen hangen tegelijk. Werkt zelfs bij dikke sokken!
Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen!

Gwendoline Jansen -Thuis

Erg bij met de socklips, eindelijk altijd de sokken bij elkaar en geen 2x rechts of 2x links bij elkaar, geen gedoe meer om dit uit te zoeken. Gaan zo op de waslijn en zo in de kast, ideaal

Marjolein

Prettig en snel geregeld

Nina Moust

Fijne socklips. Heb ze gekocht om dekbed dicht te maken als deze de droger ingaat. Zo kunnen kussenslopen of hoeslakens hier niet meer indraaien. Werkt prima.

Ravi

Een prachtig idee

Siau Isabelle

Superhandig

Aby van Schaik

Perfect om sokken als paar bij elkaar te houden in de was.