Celine Riemer

Goed, maar levering helaas niet, producten waren beschadigd (karton waarin het verpakt was, was kapot en posters zijn nat geworden)

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor de review, als de posters niet goed bij u aankomen kunt u even een paar foto's mailen van de beschadigingen en van de verpakking naar info@sneleenposter.nl. Dan dienen wij een klacht in bij de vervoerder en sturen gelijk even nieuwe posters op.
Met vriendelijke groet
Team sneleenposter.nl

Ad Dalhuisen

Uitstekend

L. H. Louis

Ze hadden moeten melden dat de resolutie van de foto veel te laag was

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Wij controleren alle bestanden op de resolutie, uw bestand had niet een hele hoge resolutie, maar deze was wel voldoende voor een goede afdruk. In de foto zit echter een korrel, waardoor het waarschijnlijk zo lijkt dat de resolutie laag is. Meestal is dit een effect dat fotografen aan een foto toevoegen met Photoshop, of het is een soort digitale ruis. Dit ligt dus niet aan de afdruk

Lennart

Goedkoop, snel, matige kwaliteit

Reactie Sneleenposter.nl:

Goedemorgen, Jammer dat u niet tevreden bent over de kwaliteit, mag ik u vragen wat er niet goed is aan kwaliteit?
Team sneleenposter.nl

supportersvereniging Bato voetbal

Een hele goede ervaring

Arjan

Mooie poster supersnel geleverd

Banketkoerier.nl BV

Snel, eenvoudig en goed

Evert

Vorige week had ik snel A0 posters nodig. Twee uur later kon ik ze afhalen. Posters van een perfecte kwaliteit en voor een mooie prijs

Sjan en Gerard

Weer fantastisch mooie vergrotingen /posters ontvangen en ze zijn heel zorgzaam