Lisanne Schroën

1 pooster besteld alleen beschadigd geleverd door bezorgservice. Dit is uiterst serieus opgepakt en heel netjes afgehandeld. Dit door dit nogmaals op te sturen met voorzorgsmaatregelen tegen... 1 pooster besteld alleen beschadigd geleverd door bezorgservice. Dit is uiterst serieus opgepakt en heel netjes afgehandeld. Dit door dit nogmaals op te sturen met voorzorgsmaatregelen tegen beschadiging.

Bart

Zeer nette afhandeling. Tijdens transport bleek de poster beschadigd! Kreeg keurig een nieuwe thuis gezonden

MJ Driessen organisatieontwikkeling

Snel, goede kwaliteit, meedenken over mogelijkheden, goed advies

De foddebosk

Goed te bereiken voor vragen. Snelle levering. Helaas geen track code gekregen waardoor ik niet wist of mijn product bij het afhaalpunt was. Na contact is dit geregeld. Na openen zeer tevreden metde... Goed te bereiken voor vragen. Snelle levering. Helaas geen track code gekregen waardoor ik niet wist of mijn product bij het afhaalpunt was. Na contact is dit geregeld. Na openen zeer tevreden metde posters

Coen Voors

Poster was zeer snel klaar, al op dezelfde dag als bestelling. Uiteindelijke uitwerking kon net iets beter, de afsnijding was niet helemaal gelijk aan beide kanten, maar dat was nauwelijks zichtbaar.

Jürgen

Meedenkend, behulpzaam en snel.

Ingrid

Echt heel snel, ze doen hun naam eer aan

Goed, met een verbeterpunt: de poster kwam er redelijk gekreukeld uit omdat de verpakking niet heel stevig was (wa seen driehoekige kartonnen verpajjing ipv een stevige koker). Bij de volgende... Goed, met een verbeterpunt: de poster kwam er redelijk gekreukeld uit omdat de verpakking niet heel stevig was (wa seen driehoekige kartonnen verpajjing ipv een stevige koker). Bij de volgende bestelling zal ik expliciet vragen naar stevigere verpakking :-)