Cynthia Schmeetz

Meedenkende mensen, snelle reacties, snelle service!

Goede ervaring. Toen de eerste print er niet goed uit kwam kreeg ik hulp om een nieuwe versie te laten printen

Karin Rooijendijk

Snelle levering mooi resultaat

Albert Holland

Twee verschillende posters werden snel geleverd voor een heel conkurerende prijs.

Adrie

Goede ervaring. Prettige website en er wordt snel op vragen gereageerd.

Rob

Snelle levering, goed contact en mooi product.

Ernst veenstra

Met 1 woord.. Perfect!

Stuba Grafische Producties

Zeer postief

Ten Wolde Illustraties

Ik heb 1 van mijn grafische ontwerpen als poster laten afdrukken. De kwaliteit vond ik echt tegenvallen helaas. Papier is te dun en kleuren wat flets.

Reactie Sneleenposter.nl:

Goedemorgen
Goedemorgen
Jammer dat u niet helemaal tevreden bent, we hebben 170 grams dik papier voor de gewone posters in onze webshop, dit is al vrij dik voor een poster. U kunt echter ook dikker papier bestellen , we kunnen het bijvoorbeeld ook op 250 grams papier afdrukken. De afbeelding die u heeft aangeleverd is ook vrij flets qua kleuren, wij gaan daar geen kleurrijke posters van maken als u daar niet om vraagt. De kleuren zijn zo afgedrukt als het bestand is, daar veranderen wij niks aan.

Infraconsult

Op zeer korte temrijn posters nodig