De Koffietuin

Hele positieve ervaring met het latenv drukken van posters.

sphynx cosmetics

Zeer positief! 1 poster besteld, 2 ontvangen, snelle verzending, goede kwaliteit! op basis van deze eerste bestelling zou ik zeker nog een keer bestellen.

FS Varghese

Was makkelijk om de bestelling online door te geven. Ik had een A0 luxe poster besteld. Snel afgedrukt en op tijd afgeleverd. Maar poster was niet op maar, wel 118,49 cm lengte, maar was alleen ~60... Was makkelijk om de bestelling online door te geven. Ik had een A0 luxe poster besteld. Snel afgedrukt en op tijd afgeleverd. Maar poster was niet op maar, wel 118,49 cm lengte, maar was alleen ~60 cm breed.

Reactie Sneleenposter.nl:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Jammer dat u niet tevreden bent. Het pdf- bestand dat u had aangeleverd voor de poster had die maat (120 x 60cm), wij kunnen het bestand niet uitrekken of op de juiste maat maken aangezien er allemaal tekst en grafieken op staan. Als u het bestand nog even op de juiste maat aanlevert dan maken we de poster opnieuw, precies op A0 formaat.

Sacha Kripa

Prachtige poster en snel bezorgd.

R.Bik

Uitstekend, snelle levering en mooi product. Op product was een beschadiging te zien, opgetreden tijdens transport. Snel en juist afgehandeld door sneleenposter.nl.

Jerry Anches

Makkelijk en snel geregeld, goede kwaliteit en service

Hans

Positieve ervaring, nl. snelle levering maken ze waar (al vaker posters besteld) en probleempje werd meteen opgelost. Knikje in het pakket gaf ook knikje/beschadiging in de posters. Foto gestuurd en... Positieve ervaring, nl. snelle levering maken ze waar (al vaker posters besteld) en probleempje werd meteen opgelost. Knikje in het pakket gaf ook knikje/beschadiging in de posters. Foto gestuurd en binnen 2 dagen nieuwe posters ontvangen (in een veel betere verpakking).

Mooi in een oogwenk by Gerdina

Supper blij mee!