nijland-techniek

Goede en duidelijke website en makkelijk om te bestellen

Eve

Kwaliteit posters

Truus

De eerste poster was niet scherp, waarschijnlijk omdat het bestand gecomprimeerd was. Ik had graag gehad dat sneleenposter.nl de kwaliteit van het bestand de eerste keer had gecontroleerd en mij... De eerste poster was niet scherp, waarschijnlijk omdat het bestand gecomprimeerd was. Ik had graag gehad dat sneleenposter.nl de kwaliteit van het bestand de eerste keer had gecontroleerd en mij bericht had gestuurd dat de kwaliteit bij formaat A0 te slecht zou zijn. Dit had kosten bespaard. Na dit allemaal zelf uitgezocht te hebben, was de tweede poster van prima kwaliteit qua print en ook papier.

Reactie Sneleenposter.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent. Wij controleren de bestanden altijd van te voren. PNG bestanden staan echter niet in onze aanleverspecificaties, daardoor controleren wij alleen de resolutie van het bestand, het aantal pixels. Dit was voor het gekozen formaat ruim voldoende voor een scherpe afdruk. In het bestand zijn afbeeldingen gesleept of geplakt met een hele lage resolutie, of ze zijn heel erg gecomprimeerd bij het opslaan. Dit kunt u natuurlijk ook zelf zien als u het bestand opent, maar zie je niet als je het aantal pixels controleert.
U kunt ook altijd even vragen bij de opmerkingen of per email of wij er even goed naar willen kijken, dan gaan we ze even handmatig beoordelen.

Brent Temmink

Prima, gemakkelijk en snel.

Linda

Snelle klantenservice

Ziekenhuis

Snel en goede kwaliteit!

ISK

Perfecte communicatie via de mail. Oplettend. Prima kwaliteit. Snel in huis.

Marijke

Poster was snel geleverd en zag er goed uit!