Anne

Mooi dekbedovertrek!

Precies zoals op de foto's. Mooi katoenen dekbedovertrek gekocht voor mijn dochter.

Brabers

Goef producten

Margriet Sengers

Top!

Duidelijke website. Makkelijk kiezen en snel geleverd!

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Ina

Goed produkt

Mooie kwaliteit, snelle verzending

Veldhuis

Prima service

Heel veel keus

A . Parlevliet

Super en heerlijk zacht

De ene dag besteld en de volgende in huis

van Speijbroeck

Ik ben niet tevreden met de afwerking van de hoezen. Helemaal scheef en ik kan de hoezen niet mooi opvouwen. JammeršŸ˜”

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat u een scheef dekbedovertrek heeft ontvangen, onze excuses. We ontvangen uw klacht graag via onze klantenservice zodat wij het kunnen oplossen.

Particulier

Dekbedovertrek werd als percale katoen met het prijskaartje in overeenstemming.Was absoluut geen percale katoen.Stond ook niet op de verpakking als zodanig.klantenservice deed het af alsof het wel... Dekbedovertrek werd als percale katoen met het prijskaartje in overeenstemming.Was absoluut geen percale katoen.Stond ook niet op de verpakking als zodanig.klantenservice deed het af alsof het wel zowat en dat de fabriek het wel als zodanig bedoelde.Ik heb het teruggestuurd.En nog staat het als zodanig aan geboden door smulders textiel.

Vlotte bezorging Hoop dat het retourgeld ook zo snel gaat.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over het artikel, dit is uiteraard niet wat u ervan mag verwachten. Wij zien in ons systeem staan dat er contact is... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over het artikel, dit is uiteraard niet wat u ervan mag verwachten. Wij zien in ons systeem staan dat er contact is geweest met de klantenservice hierover, het dekbedovertrek wat u heeft besteld wordt enkel in het materiaal percale katoen verkocht. Wij hebben de retourzending goed ontvangen en het bedrag aan u teruggestort.

M.A.Goud-Snijders

Beter kan het niet

Hoge kwaliteit, grote keuze, correcte afhandeling, snelle levering.

Mariska