A. Smits

8,5

Producten, vriendelijk aan de telefoon

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

C.Missaar

Prima de luxe

Snel geleverd uitgebreide collectie.

Marianne Belgers

Tevreden over afhandeling bestelling

Duidelijke communicatie

Gera

Mooie kwaliteit. Het viel mij wel op dat bij de slopen van Walra, de sierband op 10 cm en op 9 cm afstand van de rand zit.
Het tweede sloop kreeg ik als compensatie voor een kussensloop waar...
Het tweede sloop kreeg ik als compensatie voor een kussensloop waar de band scheef zat.
Geen reden om dit bedrijf niet aan te bevelen; dit was gewoon pech.

Goede service

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat jammer dat een van de kussenslopen niet helemaal goed was. Fijn dat we dit voor u hebben kunnen oplossen. Veel plezier met uw bestelling.

I .Frank

Top

Super kwaliteit , snel.geleverd en duidelijke site

Annette Notenboom

Heel mooie dekbedovertrekken

Veel keus en goede merken . Leuke website om een dekbed overtrek te zoeken in de kleur en stijl die bij je past

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de aankoop.

Slippens

Maten kloppen niet

??

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de maten van de dekbedovertrekken die u besteld heeft, niet kloppen. Onze excuses voor het ongemak. Helaas zien wij dat u nog geen... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de maten van de dekbedovertrekken die u besteld heeft, niet kloppen. Onze excuses voor het ongemak. Helaas zien wij dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice hierover. Wij willen u vriendelijk vragen contact op te nemen met de klantenservice, zij kijken graag met u mee hiernaar.

Smulderstextiel

Dekbedovertrekken

2 van de 3 dekbedovertrekken waren goed

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er 1 dekbedovertrek uit de bestelling niet correct bij u is aangekomen en defecten vertoont. Onze excuses voor het ongemak.
Wij...
Wij zien dat u ondertussen contact heeft gehad met de klantenservice en zij u een passende oplossing hebben aangeboden.

roorda

Grote terleurstelling 135 cm br geen 140 cm en te kort effe kleur heel lelijk bij de bovenkant

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het dekbedovertrek minder breed is dan dat het zou moeten zijn. Onze excuses voor het ongemak.
In ons systeem zien wij...
In ons systeem zien wij dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice hierover. Zij kijken graag even met u mee hiernaar.

Peters

Magnifiek en

Snelheid en goede kwaliteit van het beddengoed,

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop.