Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij familie, vrienden of collega's?

PM Smeets

Ik heb het prettig ervaren om met u in een droevige tijd samen te werken.

Sietske Hilmans. De jong

Van begin tot einde heel tevreden!!

N Janssen

Voldoende, maar enkele zaken zouden beter kunnen. Wellicht dat ook Corona enigszins hier debet aan is geweest.

Jolanda Nelissen-Braeken

Een uitvaartonderneming die met je meedenkt, vooral in deze Covid-tijd. De firma Smeets kwam snel haar afspraken na en heeft Pap heel mooi verzorgd zodat we het (akelige) beeld hoe hij uitzag in het... Een uitvaartonderneming die met je meedenkt, vooral in deze Covid-tijd. De firma Smeets kwam snel haar afspraken na en heeft Pap heel mooi verzorgd zodat we het (akelige) beeld hoe hij uitzag in het ziekenhuis snel kwijtraakten.

Biek Lalieu

Ophalen overledene thuis gebeurde rustig en kalm. Dhr. Jos Meex gaf daarna bij het eerste bezoek een professioneel en vertrouwend gevoel. De ceremonie werd enkele dagen later door de werkneemster... Ophalen overledene thuis gebeurde rustig en kalm. Dhr. Jos Meex gaf daarna bij het eerste bezoek een professioneel en vertrouwend gevoel. De ceremonie werd enkele dagen later door de werkneemster perfect begeleid. De locatie Spoorlaan 29 te Valkenburg was , zeker door het corona gedoe, een rustige en uitermate geschikte locatie. Namens aanwezige familie, vrienden en bekenden bedankt.

Odekerken

Wij zijn zeer tevreden over de correcte afhandeling

Ellie Vluggen-Sproncken

Meer dan tevreden!! Warme, persoonlijke begeleiding.

De Graaf

Wij zijn meer dan tevreden. Er is meegedacht waardoor wij zonder gêne het standaard idee van een crematie konden loslaten