Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij familie, vrienden of collega's?

Rob klijnsma

Wij zijn heel erg tevreden hoe het is gegaan alles was naar wens

Marleen Jongsma

Zeer mooi begeleid .De laatste woorden voor onze broer Huub Knubben. Dank hier voor Mariëlle

D. Janken

Het afscheid is met heel veel zorg uitgevoerd. Mevrouw M. van der Heyden dacht heel erg mee met onze wensen en ideeën. Niets was te veel. We hebben een mooi, waardig en passend afscheid gehad.

Henri Lemmens

Prima geregeld. Afspraken werden stipt nagekomen en de gesprekken verliepen in een relaxte sfeer

MHE Schapers -Simons

Als familie waren we zeer tevreden over de uitvaart verzorging,er werd goed naar ons geluisterd en we hebben er een heel goed gevoel aan overgehouden.
Dit is zeer belangrijk voor ons geweest!

Anke Huntjens

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop Smeets uitvaartverzorging (en dan in het bijzonder Mariëlle) ons heeft ondersteund en begeleid in deze moeilijke periode. De wijze waarop Mariëlle meedacht,... Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop Smeets uitvaartverzorging (en dan in het bijzonder Mariëlle) ons heeft ondersteund en begeleid in deze moeilijke periode. De wijze waarop Mariëlle meedacht, en zaken heeft geregeld is echt bijzonder!

E Schreurs

Enorm veel steun gehad en hele nette verzorging van de uitvaart

Ad van den hurk

Ben heel erg tevreden hoe smeets uitvaartverzorging
Alles heeft geregeld (top)