Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij familie, vrienden of collega's?

Elma

Na een tip van een vriendin wegens het overlijden van mijn moeder heb ik samen met mijn broer haar afscheid bij Smeets geregeld. Niets was teveel. Het gaf ons een goed en warm gevoel. Helaas en... Na een tip van een vriendin wegens het overlijden van mijn moeder heb ik samen met mijn broer haar afscheid bij Smeets geregeld. Niets was teveel. Het gaf ons een goed en warm gevoel. Helaas en onvoorstelbaar overleed mijn broer twee weken later. Zijn afscheid bij Smeets regelen was voor mij nagenoeg vanzelfsprekend. De toewijding van de medewerkers is fantastisch en moeilijk te beschrijven. Ze waren een lichtpunt in deze donkere dagen. Zonder iemand tekort te willen doen; bedankt medewerkers en in het bijzonder Lydia en Ger.

G.Krauweel-Bosch

Een waardige, mooie en ingetogen afscheids ceremonie. Helemaal zoals aangegeven en afgesproken. Alles perfect verzorgd.

Els Mulkens

Heel erg bedankt voor de fijne begeleiding bij het afscheid van onze moeder Annie Sichtermann. Contact, ondersteuning en adviezen van julli als zeer prettig en kundig ervaren. Helemaal top.

Sjef Deurenberg

Correcte en uiterst respectvolle begeleiding.

Blom j j h

Ben heel tevreden over het hele proces van de Uitvaart.

Jos Moonen

Beste,,
Zaterdag 16 oktober de uitvaart van de Heer Lemmens was prima geregeld een groot compliment.
Beste,,
Een minpunt dat wel van belang kan zijn is , dat toen er gevraagd werd voor de erekrans naar buiten te komen er verwarring was bij de grote glazen uitgang namelijk een deur stond open en de andere deur leek open te zijn omdat dat niet te zien was wegens het grote glasvlak.
2 personen hebben dit niet opgemerkt en liepen er tegen op.
Dat was een pijnlijk moment.
Het raamwerk ernaast is met folie beplakt en het zou een oplossing zijn als bij de betreffende deur ook iets van folie aangebracht zou worden.
De meeste mensen lopen toch iets gebogen bij een uitvaart en dan gebeurt dit al gauw.
Ik hoop dat deze tip een volgende "bult" keer zal voorkomen.
M.v.g
Jos Moonen.