Slippers

M

Snelle verzending
maar contact krijgen met slipper.nl????

Yvonne

Snelle levering, netjes in een platte doos.

Janneke Oud Eliens

Birkenstocks gekocht. Kreeg 2 verschillende kleuren. Uiteindelijk een reactie en ik kon de slippers retour sturen. Dit gedaan en vervolgens niks meer van ze vernomen. Geen birkenstocks meer en geen... Birkenstocks gekocht. Kreeg 2 verschillende kleuren. Uiteindelijk een reactie en ik kon de slippers retour sturen. Dit gedaan en vervolgens niks meer van ze vernomen. Geen birkenstocks meer en geen geld retour. Ik wacht nog steeds op een reactie!

Marcia

Er was een probleem met de levering,ze hebben onmiddellijk gereageerd en het probleem was weg!

Joris

Matig. Mijn bestelling werd gewoon geannuleerd zonder mij daar fatsoenlijk van op de hoogte te brengen. Dacht ik bestel rechtstreeks en niet via bol maar was niet handig blijkbaar.

Petra

Voor het eerst slippers gekocht. Binnen enkele dagen bezorgd, dat verliep prima. Helaas waren de slippers te klein, dus terug gestuurd en een maat groter gevraagd. Hier zit ik nog op te wachten, ik... Voor het eerst slippers gekocht. Binnen enkele dagen bezorgd, dat verliep prima. Helaas waren de slippers te klein, dus terug gestuurd en een maat groter gevraagd. Hier zit ik nog op te wachten, ik heb ook nog geen bevestiging gehad.

Olga Wildschut

Slippers nooit ontvangen. Gebeld en gemaild maar onbereikbaar. Slecht!