Slippers

Coby

Ervaring was goed

José

Slecht, dat je moet betalen om retour te zenden!

Lorry

Bestellingen lopen vlot, maar bij klacht geen reactie gehad

Eric

Prima, zoals het hoort

R Groeneveld

Ik heb slippers teruggestuurd. Ze pasten niet. Ik heb mijn geld niet teruggekregen. Zo betaalde ik eerst 44,95 voor eenvoudige slippers plus 3,95 om retour te sturen. Dus 48,90 betaald en geen... Ik heb slippers teruggestuurd. Ze pasten niet. Ik heb mijn geld niet teruggekregen. Zo betaalde ik eerst 44,95 voor eenvoudige slippers plus 3,95 om retour te sturen. Dus 48,90 betaald en geen slippers. Had ik ze nu maar gehouden en op marktplaats gezet. dan had ik nog iets aan overgehouden.

Natasja

* Ik ontving kinderslippers ipv damesslippers.
* Er was geen retourformulier aanwezig, ook geen info hierover.
* Telefonisch kon ik jullie niet bereiken.
* Per email heb ik jullie...
* Ik ontving kinderslippers ipv damesslippers.
* Er was geen retourformulier aanwezig, ook geen info hierover.
* Telefonisch kon ik jullie niet bereiken.
* Per email heb ik jullie op de hoogte gebracht, daar werd wel snel op gereageerd en ontving ik excuses en een retour formulier
* M'n geld is netjes terug gestort.

fabian

Lijkt onmogelijk om contact te krijgen, kreeg oorspronkelijk wel de bestelling binnen maar omdat te kleine maat had gekozen heb ik het retour gestuurd voor ruilen voor ander maat. Ik kreeg... Lijkt onmogelijk om contact te krijgen, kreeg oorspronkelijk wel de bestelling binnen maar omdat te kleine maat had gekozen heb ik het retour gestuurd voor ruilen voor ander maat. Ik kreeg bevestiging van postnl dat retour pakket bij slipper.nl 1 hele week geleden als was bezorgd. Maar heb geen bevestiging van slipper.nl gekregen. Geen reactie op email en via telefoon contact neemt nooit iemand op.

Yvette

Slechte klantenservice. Slippers retour gestuurd. Na 3 weken nog geen terugbetaling ontvangen. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op mails. Pff...wat een energieslurper... Slechte klantenservice. Slippers retour gestuurd. Na 3 weken nog geen terugbetaling ontvangen. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op mails. Pff...wat een energieslurper dit bedrijf...