Slippers

Olivia

De producten zijn goed al de service zou iets scherper mogen. Zo was mijn slipper te klein en duurde het heel lang voor dat ik mijn geld terug kreeg om een nieuwe te kopen. Uiteindelijk heb ik een... De producten zijn goed al de service zou iets scherper mogen. Zo was mijn slipper te klein en duurde het heel lang voor dat ik mijn geld terug kreeg om een nieuwe te kopen. Uiteindelijk heb ik een mijn slipper opnieuw kunnen kopen en die was helemaal in orde.

Bellmodo

Een hele slechte ervaring, 16 mei vrijetijdslippers besteld en nog geen slippers binnen!!! Ben nu al een aantal eken en mails verder om mijn geld terug te krijgen, tot nu toe zonder... Een hele slechte ervaring, 16 mei vrijetijdslippers besteld en nog geen slippers binnen!!! Ben nu al een aantal eken en mails verder om mijn geld terug te krijgen, tot nu toe zonder resultaat!!!!!!

Reactie Slippers:

Beste Margreet,
Dank dat u de moeite heeft genomen een een review achter te laten.
Wanneer ik zoek op mailadres: margreetreehorst@gmail.com vind ik 0 mails.
Ik kan ook geen bestelling...
Beste Margreet,
Dank dat u de moeite heeft genomen een een review achter te laten.
Wanneer ik zoek op mailadres: margreetreehorst@gmail.com vind ik 0 mails.
Ik kan ook geen bestelling terugvinden met de naam Reehorst.
Heeft de bestelling geplaatst met een andere naam? Heeft u een ordernummer? Zoek ik het voor u uit.
Vriendelijke groet,
Arno

VVG

Bestelproces prima, retourneren achterhaalt

Christina

Keurig op tijd gestuurd, maar de slippers waren slecht afgewerkt, vond het teveel werk om ze terug te sturen. Gebruik ze voor thuis.

M.S.

Supersnelle levering.