Slimster

Toine de Bie

Het was fijn om zo snel over vijf potentiële uitvoerders te vinden.

Snelheid.

J. Brands

Prima.

Er meldde zich snel een aantal bedrijven die een vrijblijvende offerte hebben opgesteld, al dan niet na een inspectie van de mankementen die verholpen moesten worden.

Frans Fellinga

Neen

Dak en Woningcentrum midden nederland

Dak en Woningcentrum midden nederland

Kennis van zaken en maakt belofte waar

Stremmelaar

Genoeg aanbod

Direct alles in beeld kwa bedrijven

stijnenbosch

Goed en duidelijk.

eerlijkheid en vinden van de juiste partners.

P. Versteeg

Vond het vreemd dat er wordt gezegd dat men 800+ bedrijven in de registers heeft staan en dat er dan 2 worden gevonden die ook nog eens aan de andere kant van het land zitten. Maar uiteindelijk toch... Vond het vreemd dat er wordt gezegd dat men 800+ bedrijven in de registers heeft staan en dat er dan 2 worden gevonden die ook nog eens aan de andere kant van het land zitten. Maar uiteindelijk toch contact gehad met 1 van de bedrijven en laat ook de opdracht door hun uitvoeren.

Ilse Wassenaar

Fijn dat je direct een aantal bedrijven aan kunt schrijven zodat je die kunt vergelijken. Ik was op zoek naar een traprenovatie en kende niet zoveel bedrijven. Dankzij Slimster kreeg ik een aantal... Fijn dat je direct een aantal bedrijven aan kunt schrijven zodat je die kunt vergelijken. Ik was op zoek naar een traprenovatie en kende niet zoveel bedrijven. Dankzij Slimster kreeg ik een aantal suggesties. Het bedrijf dat ik uiteindelijk heb gekozen kende ik niet, dus heel blij met de aanbeveling.

Snel antwoord, ruime keuze uit bedrijven, verder geen gedoe

M.S. L

Kreeg snel een aantal bedrijven die mij zouden kunnen helpen. Super handige site.

Snelle reactie en aantal opties om uit te kiezen

Claudia van Erp

Openslaande tuindeuren twee bedrijven offerte aanvraag gedaan

prima 2 nette bedrijven uitgekozen