Slimster

Logie Marketing

Ik ben een zakelijke klant van slimster. Een significant percentage van mijn particuliere klanten komen via deze online service bij mij terecht. Ik ben extreem goed te spreken over hun diensten!... Ik ben een zakelijke klant van slimster. Een significant percentage van mijn particuliere klanten komen via deze online service bij mij terecht. Ik ben extreem goed te spreken over hun diensten! Elke vraag krijgt een snel en nuttig antwoord. Een zeer productieve samenwerking al met al!

Korte communicatielijnen, problemen worden snel opgepakt, lead reclamaties worden op een redelijke wijze verwerkt. Veel dank aan Joep voor alle moeite!

Natascha Kruijt

Snel en makkelijk jouw wensen registreren en bekend maken.

Snel reactie van geïnteresseerde bedrijven, gesprekken, offertes en duidelijkheid.

Peer Wijntjes

Op tijd

Riemke Leusink

snelheid

van Thiel

Positieve ervaring. Meerdere spouwmuurisolatie aangevraagd en snel tot een akkoord kunnen komen met een bedrijf

Snelle reactie met verschillende aanbieders. Top!

Keus

Adequaat

De opvolging

Huisman

Geslaagd!

Eenvoudig een opdracht voor zonnepanelen en warmtepomp uitgezet. Een week later al een passende offerte voor beide in huis. Eenvoudig en snel.

Roukema

Goede manier om offertes te ontvangen voor een klus en grote werk aan je woning. Binnen no time ontvang je een aantal serieuze offertes van geïnteresseerde ondernemers

snelle reactie. Scherpe offertes. Reviews van andere klanten.
Slimster doet navraag of je al geslaagd bent en hoe de uitvoering van de klus is bevallen. Mogelijkheid om zelf review te plaatsen.

Eve

Waardeloos

Dirk Gillisen

Correct gewerkt, en goed werk verricht.

Vriendelijk en oren naar wensen.