Inrichting showroom
8.2/10

A. Reimus

Top bedrijf. Door mijn vergissing verkeerde maat kast besteld. Alles was al geregeld, toch de juiste maat kunnen bestellen. Kijk er naar uit om de kast te kunnen plaatsen.

Service en doet wat zij beloven.

Zo door gaan.

Geachte mevrouw Kramer

Duidelijke website. Bij artikel stond 1-2 werkdagen levertijd. Na 4 dagen niks gehoord zelf contact opgenomen bleek het niet op voorraad. Heeft 4 weken geduurd. Levertijd bleef op 1-2 werkdagen... Duidelijke website. Bij artikel stond 1-2 werkdagen levertijd. Na 4 dagen niks gehoord zelf contact opgenomen bleek het niet op voorraad. Heeft 4 weken geduurd. Levertijd bleef op 1-2 werkdagen staan.
Niet netjes dat je niet vanuit hun op de hoogte wordt gesteld en ze de levertijd niet veranderen bij het artikel.

Website netjes en toegankelijk

Communiceer met je klant en geef juiste informatie bij artikel op website.

De Heer

Zeer prettig en deskundig geholpen. Alles is bespreekbaar, nemen alle tijd voor je, kortom aanrader.

Klantgericht

Goede uitleg

Nvt

Lourens

Zeer goede ervaring

duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden waren

Stefan

Zeer slecht

geen service, slechte communicatie

Geachte heer Hartman

Zeer Goed

reactie

A.G. Schaap-Veldhuis

Inmiddels slaap ik alweer, heel tevreden, in mijn nieuwe bed!
Had ik hem maar eerder gekocht!

Heel overzichtelijk.

Eric

Wij zijn zeer goed geholpen bij slaapspecialist Van Der Schuit. Gedegen advies in een keurige toonzaal waar veel bedden en aanverwante zaken te bewonderen zijn. Wij voelden ons er totaal niet... Wij zijn zeer goed geholpen bij slaapspecialist Van Der Schuit. Gedegen advies in een keurige toonzaal waar veel bedden en aanverwante zaken te bewonderen zijn. Wij voelden ons er totaal niet gehaast. Wij hebben daar een mooi tweepersoonsbed gekocht van het merk MLine. Hier zijn we, na inmiddels een maand op slapen, zeer tevreden over. Ook een gedegen advies over het beddengoed en kussens, die het bed kompleet maken. Zonder moeite kon mijn vrouw een kussen ruilen waar ze toch niet optimaal op sliep.
Kortom een goede service en zeker niet te vergeten ook een goede aftersales!

Overzichtelijke showroom met een duidelijk en geduldig advies.