Inrichting showroom
8.2/10

Snelle levering van kwalitatief goede kast.

Kwaliteit van de kast was groot pluspunt.

Kast was flink zwaarder dan ik dacht. Hulp bij het naar mijn huis brengen was welkom geweest.

Zeer goed

Angelina Florisse

We zijn goed voorgelicht over het merk waar we interesse in hadden Samen met de verkoper het bed uitgezocht dat het beste bij ons paste Hij nam alle tijd om ons alles uit te leggen en om... We zijn goed voorgelicht over het merk waar we interesse in hadden Samen met de verkoper het bed uitgezocht dat het beste bij ons paste Hij nam alle tijd om ons alles uit te leggen en om verschillende combinaties van matrassen toppers en kussens uit te proberen
Er werd ook geen enkele druk op ons uitgeoefend om meteen te beslissen om te kopen maar we kregen de ruimte om er thuis nog eens op ons gemak over na te denken
Dit hebben wij als zeer prettig ervaren

De tijd om alle mogelijke combinaties uit te proberen om zo samen met ons tot het beste bed voor ons uit te komen

De site werkt niet altijd perfect

Goed geholpen!

Goed advies

Jarno lips

Hele mooie en goede bedden voor een erg voordelige prijs. De medewerkers weten waar ze het over hebben, ze verkopen liever iets wat bij jouw vraag past dan dat ze iets verkopen wat duur is!!!

Goed advies en keurig geholpen en veel plezier van aankoop.

Wjw

Prima advies in de winkel. After sales mag beter, met name de communicatie met de klant. Steeds moesten wij contact opnemen met de leverancier in plaats van andersom.

Plezierige service en goed advies.

Proactief communiceren over levertijden en service acties.

Wij zijn goed en professioneel geïnformeerd tijdens ons bezoek. Er werd alle tijd genomen om verschillende bedden te proberen. Ons bed willen wij niet meer kwijt!

De kennis van de producten en gied luisteren naar de wensen van de klant.

Nvt

Service is super!we zijn goed geadviseerd naar aanleiding van onze wensen, om zo het juiste bed, matras etc uit te kiezen. Het contact was super en laagdrempelig. Top winkel en top service

Makkelijke online bestelling, overzichtelijke webwinkel. Goed telefonisch bereikbaar en goede behandeling van vragen. Vriendelijke medewerkers en uitstekende service!

Telefonische behulpzaamheid en vriendelijkheid medewerkers.