Inrichting showroom
8.2/10

Prima service.

Vooral de mogelijkheid om een kussen te testen is heel erg fijn

Prima geadviseerd bij de aanschaf van een matras. Ik heb de website niet geraadpleegd. wel de showroom bezocht.
Afgesproken was dat eventueel een matrasverhoging geleverd zou worden, dat was bij de aflevering van het matras niet bekend en moest als nog besteld worden. Duurde ook weer enkele weken.

er werd de tijd genomen en naar mijn idee vakkundig geadviseerd.

Ik zou het plezierig hebben gevonden wanneer ik na enige tijd door de winkelier gebeld zou worden om de ervaringen te checken. Zeker bij de aanschaf van een zeer prijzig matras.

Wendell Felicia

Beste keuze kast staat fantastiek

Snelle levering en goede hulpverlening toen bleek dat het product niet bij me paste. Snel en kosteloos werd een ander kussen geleverd.

Klantgericht, vlotte levering

Patty

Wij zijn heel erg tevreden over Slaapspecialist van der Schuit. Vriendelijke en professionele werknemers. Staan klaar met een kopje koffie.

Wij hebben duidelijke uitleg gekregen over...

Wij hebben duidelijke uitleg gekregen over de mogelijkheden in het samenstellen van ons bed.
Inmiddels hebben we ons bed een paar maanden en zijn nog steeds erg tevreden met onze aankoop de Boxspring Grandeur 2000.

De winkel heeft een vriendelijke en professionele uitstraling. Werknemers zijn gastvrij en weten waar ze het over hebben.
Ongedwongen sfeer, op je gemak rond kunnen kijken in de showroom.

Op de website kun je je eigen bed samenstellen. Wanneer je hierin iets wilt wijzigen moet je de hele samenstelling weer opnieuw doen. Het zou mooi zijn als dit niet nodig is.

M.C.Klarenbeek

Bijzonder goed

Het probleem wat wij zelf veroorzaakt hadden werd keurig opgelost

Klantvriendelijk

Frans Smit

Snelle levering en goed product.

Goede communicatie en beschrijving van het artikel

F Bosboom

Klantvriendelijk. Goed advies. Netjes afgeleverd en gemonteerd.

Goed geadviseerd. Zeer tevreden met ons bed.