2064 beoordelingen

2064 Reviews

Marinette

Positief: de kwaliteit van de producten en correcte en snelle afhandeling van de bestelling.

Ursula Opbrouck

Levering gaat vlug, ik vind dat de kleuren niet altijd matchen met de kleur die je ziet op het scherm vb sjaal in cahmere seagrass ziet er veel grijzer (eerder koud licht grijs) uit op scherm , in... Levering gaat vlug, ik vind dat de kleuren niet altijd matchen met de kleur die je ziet op het scherm vb sjaal in cahmere seagrass ziet er veel grijzer (eerder koud licht grijs) uit op scherm , in werkelijkheid is de kleur eerder kaki

Hester

Al heel lang klant en dik tevreden!

Els

Er was een ruime sortering dat is prima alleen de maat van het bestelde vest was veeeel te groot

wendibee

Ziet er precies eruit als op de foto. Kleur, kwaliteit perfect!

Jo

Veel kleuren beschikbaar en duidelijke foto’s. Ik zocht een grote sjaal voor mijn vriendin om om zich heen te slaan in het ziekenhuis. De maat en stof was daarbij belangrijk- dit was heel duidelijk.

Miranda Born

Het loopt altijd heel goed en de bestelling wordt snel verzonden. Keurig verpakt!

Jeannette

Mooie sjaals, heb er al heeel veel van. Makkelijk te bestellen.
Ik kijk regelmatig of er weer een nieuwe kleur bij is.

T.A. Wieringa

Ik vond er wat ik zocht door een link in de Landleven. Ben dol op sjaals en vond er een fijn zacht poeder roze vest.