2049 beoordelingen

2049 Reviews

Eugène

Er is wat correspondentie tussen mij en Sjaalmania over de vraag die in dit feedbackformulier gesteld wordt. Het is aangepast, ik hoef niet alleen iets positiefs te zeggen. Dat vind ik erg goed.... Er is wat correspondentie tussen mij en Sjaalmania over de vraag die in dit feedbackformulier gesteld wordt. Het is aangepast, ik hoef niet alleen iets positiefs te zeggen. Dat vind ik erg goed. Sjaalmania wil dus echt weten wat je vindt van je shopervaring. Blijft over de vraag naar de waardering van het de hele koopervaring: de waardering van de presentatie, de informatie over het product en het product zelf.

De website ziet er leuk uit, leuke shoots. Daarom kocht ik iets.
De informatie was niet juist. Made in mongolia bleek made in China te zijn. Dat is voor mij een dealbreaker. Ik zou nooit zo'n product gekocht hebben met die informatie. 'made in China' staat voor mij als troep.
En dan de presentatie. Het was bedoeld als een cadeau. Natuurlijk kan ik dat leuk inpakken maar wanneer ik, ik chargeer nu, een lap krijg in een plastic zak in aan karyonnen doos, dan ben ik klaar ermee. Dan is het duidelijk dat ook de zender geen enkele moeite wil doen dit artikel als iets bijzonders aan te bieden. Het bevestigt alleen mijn mening dat het trope moet zijn.
Waardering van het product? Ik krijg het gevoel dat ik 180 E uitgeef aan iets dat in China voor 5E geproduceerd wordt. Afval van mogelijk Kasjmierwol samengeperst tot een lap.

Saskia

Alles. Ik werd heel blij van de kleurtjes en het assortiment.

Lisa karreman

Het resultaat en kwaliteit vooral!

Yvonne

Het gemak van shoppen

Ilka

Fast delivery, wonderful pieces

Esther van Leeuwen

Mooie kwaliteit!!!

❤️

Geweldige kwaliteit heerlijk zacht en super snel geleverd

Katoo

Wat mij vooral bevalt is het grote aanbod en gemak van de site. De sjaals zijn ook zo geweldig mooizat ik er ondertussen al enkele bezit.Trouwens de bijpassende mutsen zijn ook top.

Nicole V

Inspiratie online