2057 beoordelingen

2057 Reviews

Titine

Snel, correct, helemaal goed. Heerlijk warme sjaal! Fantastische kleur.

Melanie

Ruime keuze aan kleuren

DM

Makkelijke website, mooie foto's waardoor je een goede impressie krijgt van de sjaals, snelle levering, goede service en geweldige producten!!

Nathalie

Zalige sjaals in prachtige kleuren!
Blijven ook mooi!

Simon

Mooie kwaliteit cashmere, mooie kleuren en zeer prettige shop ervaring

Hannelore

Op tijd geleverd en in Duitsland afgeleverd

Charlotte

Site ziet er goed uit, shoppen is gemakkelijk. Ik was bang dat ik 4dagen voor Kerstmis mijn aankopen niet op tijd onder de boom zou hebben. Maar de volgende dag werd het al bezorgd, super bedankt... Site ziet er goed uit, shoppen is gemakkelijk. Ik was bang dat ik 4dagen voor Kerstmis mijn aankopen niet op tijd onder de boom zou hebben. Maar de volgende dag werd het al bezorgd, super bedankt voor deze super service! Ik blij met de aankoop en mij dochter ook!

Vlinder

Ik vond het leuk dat je uit veel kleuren kon kiezen. Jammer dat er niet gereageerd werd op mijn mail met een specifieke vraag betreffende advies qua te kiezen kleur.

Reactie SjaalMania:

Beste J.N. de Baan,
Beste J.N. de Baan,
Wat vervelend dat je geen antwoord op je vraag hebt gekregen. We doen onze uiterste best om alle vragen zo persoonlijk mogelijk te beantwoorden. We hebben gezocht waar het bij jou is mis gegaan, maar kunnen je mail niet terug vinden. Als we je alsnog ergens mee kunnen helpen, horen we het heel graag. In ieder geval excuses voor deze misser! Groetjes, Micky

Cat

Stylvolle presentatie