Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Turia Dell' Innocenti

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Vond alles heel positief, fijne omgeving, fijne mensen, fijne catering, heel fijn dat je kan herhalen, want dan neem je de informatie nog beter op

Heeft u tips voor ons?

Misschien heel persoonlijk, maar ik maak altijd veel aantekeningen. Een tafeltje, zo'n uitschuifbare zoals ze ook in collegezalen hebben, zou voor mij heel prettig zijn geweest, of tafel met luxe... Misschien heel persoonlijk, maar ik maak altijd veel aantekeningen. Een tafeltje, zo'n uitschuifbare zoals ze ook in collegezalen hebben, zou voor mij heel prettig zijn geweest, of tafel met luxe stoelen als in een vergader opstelling, puur omdat ik graag een schrijfblok bij me heb en aantekeningen wil maken

Marcel Walraven

Geen tips

Caroline

Fantastisch

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heel breed toepasbaar, leuke groep cursisten, hele prettige trainer.

Heeft u tips voor ons?

Toiletten bij de locatie waren niet zo goed verzorgd.
Mogelijkheden om liggend naar alpha te gaan.

Wessel Sluis

Verlichtend

Diepgang, geduld, toegankelijkheid

Heeft u tips voor ons?

Organisatie (planning, contact, communicatie) kan strakker

Marleen

Fijn

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Betrokkenheid trainer, kleinschaligheid van deze groep

Heeft u tips voor ons?

Op het eind gingen we zelf praktisch aan de slag met elkaar, wellicht had dit eerder gekund en draagt het bij tot het echt zelfstandig toepassen van de theorie i.p.v. de fijne begeleiding van Landa.... Op het eind gingen we zelf praktisch aan de slag met elkaar, wellicht had dit eerder gekund en draagt het bij tot het echt zelfstandig toepassen van de theorie i.p.v. de fijne begeleiding van Landa. Alhoewel het nu een driedaagse was en het al een vol programma was...Dus het is meer een gedachte...Ik ga zeker een keer herhalen.

Emma Vissers

Bijzonder

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Heel veel praktische technieken geleerd die echt heel goed werken & een duidelijke en lieve instructeur die zorgde voor een hele fijne sfeer.

Misschien de informatie verspreiden over nog 1 extra dag

Zoltan

Relaxed

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Bevorderen van positief denken en dat alles mogelijk is en dat we veel meer kunnen dan wat we denken te kunnen.

Heeft u tips voor ons?

App creeren voor geslaagde cursisten met ingesproken oefeningen. Dat zou het dagelijks toepassen van de geleerde stof een heel stuk makkelijker maken.

Silva Nederland

Positief

Welke sterke punten heeft u ervaren?

zelfontwikkeling, goede begeleiding, goed georganiseerd, leuke cursus, prettige medecursisten, goede bereikbaarheid, prettige cursusleider

Heeft u tips voor ons?

Assen, Zwolle is een goede locatie voor mensen die uit het noorden komen. Als het zonder overnachtingen kan zal ik zeker vaker deelnemen.

ZvF advies & interim

Ontzettend leuk en leerzaam

Welke sterke punten heeft u ervaren?

de goed uitleg, verhouding uitleg en oefeningen, de pauzes

nee, eigenlijk niet