8.2/10
7.6/10
8.2/10
7.6/10

Trage levering in tegenstelling wat op de website wordt beloofd. Als je erover belt krijg je een nonchalante reactie, zeker geen excuses.

Helaas niet.

Beloftes van website nakomen, als het toch niet lukt zelf contact opnemen met klant, niet zo nonchalant naar klant zijn want die zit op zijn product en een goede service te wachten. Deze werkwijze... Beloftes van website nakomen, als het toch niet lukt zelf contact opnemen met klant, niet zo nonchalant naar klant zijn want die zit op zijn product en een goede service te wachten. Deze werkwijze zorgt ervoor dat klanten naar een andere webwinkel stappen en hier niet meer terugkomen.

Marjan Vulders

Ben zeer tevreden

Ja de duidelijke uitleg

Zou het niet weten misschien een demo dag van bepaalde producten (nieuwe)

Annemiek

Tot nu toe een goede ervaring. De workshop staat nog gepland, dus verder even afwachten.

Goede reactie over onduidelijkheid bij het bestellen.

Het plaatsen van de agenda laat wat te wensen over. Begin januari stonden er nog workshops van december vermeld.

Caroline Ponnet

Verbetering is zeker nodig!

te hoge verzendkosten voor iets kleins --> kiala kost maar 4,5 euro en dit kan in jullie firma opgehaald worden
gewone bankcontact voorzien en geen visa --> hierdoor is mijn order verloren...
gewone bankcontact voorzien en geen visa --> hierdoor is mijn order verloren gegaan en heb ik heel lang moeten wachten.
meer info krijgen indien artikels apart gaan verstuurd worden. toen ik mijn cameo besteld heb, heb ik meerdere verpakkingen ontvangen. Wat niet evident is want ik ben niet altijd thuis.

Sandy Bertier

Heel vlotte levering, netjes traceerbaar waar het pakketje is, goede service!

Vlotte service!

Misschien mogelijk om brochures online weer te geven op de website (gebruik, benodigdheden...)

dank voor uw feedback
Met vriendelijke groet
team DDS Druma

Goed!

dank voor de feedback
Team DDS Druma

Bart Verbruggen

De bestelling gedaan, echter had ik aangegeven op een ander adres te laten leveren. Helaas werd de bestelling op het factuuradres geleverd.

Er is iets fout gegaan bij de verzending. De levering was afgeleverd op het factuuradres ipv een ander afleveradres.

Top

Goede communicatie

Reactie Silhouette Europe:

Dank voor de mooie feedback
Met vriendelijke groet
Team DDS Druma