8.2/10
7.6/10
8.2/10
7.6/10

Ilona B

Wisselende gevoelens met dit bedrijf. Wanneer ik materiaal kom halen een super service, maar bestelling via de mail verloopt erg moeizaam tot gewoon niet!

Vriendelijk mensen die weten waar ze over praten! Helpen je op alle mogelijke manieren en geven tips hoe iets toe te passen!

Helaas een product besteld dat niet leverbaar was. Wordt telefonisch beloofd dat ik hierover terug gebeld zou worden de volgende dit is niet gebeurd, waren vervliegen vanaf 15.00 ook niet meer... Helaas een product besteld dat niet leverbaar was. Wordt telefonisch beloofd dat ik hierover terug gebeld zou worden de volgende dit is niet gebeurd, waren vervliegen vanaf 15.00 ook niet meer bereikbaar. Nadat ik een berichtje op de social media plaats krijg ik via Facebook te horen dat m'n bestelling wordt geannuleerd omdat ze het niet geleverd krijgen. Een gemiste kans want er was mij 4 weken daarvoor beloofd dat het max 1 1/2 werk zou duren. Dat het niet geleverd kan worden is balen, maar dat er niet de tijd genomen wordt om dit telefonisch met de klant te bespreken vindt ik diep triest!

Inez Creemers

Alles zeer OK, behalve registratiemogelijkheid hetgeen misschien problemen geeft in de toekomst.

Levertijd !

Registreren ging niet !

Fabienne

Erg behulpzaam, klantvriendelijk gewoon een super bedrijf. Erg blij met t advies wat ik gekregen heb. Heb al veel mooie dingen kunnen maken met mijn silhouette cameo.

Marianne

ik vind het jammer dat iets wat gewoon door de brievenbus kan als pakket dienst verzonden moet worden

Ik heb afgelopen tijd bij Druma 2 snijmachines gekocht. Buiten het feit dat de verkoopprijs mij erg beviel, had ik beide machines de volgende dag al in huis. Super service!

Medewerkers aan de telefoon zijn altijd erg vriendelijk!

Heel goed..had hem al binnen 2 dagen in huis

Hans

Snelle levering, Vriendelijke en meedenkende mensen.

Bestelling de ene dag besteld de andere dag geleverd, goed verpakt! uitermate tevreden!

Snelle levering.

Redelijk, had graag meer specificaties van het product op de site gezien en informeren over de verzending was matig.

Ik had graag direct na de bestelling een track en trace ontvangen of een duidelijke datum en tijd wanneer mijn product bezorgd zou worden. Ik heb nog gemaild om deze info op te vragen. Geen reactie.... Ik had graag direct na de bestelling een track en trace ontvangen of een duidelijke datum en tijd wanneer mijn product bezorgd zou worden. Ik heb nog gemaild om deze info op te vragen. Geen reactie. Ik kreeg vervolgens pas van het postorder bedrijf dat mijn product bezorgd zou worden, enkele uren van te voren.

Iris Wou

Correct en snelle afhandeling. Eveneens goede communicatie via email.

Zeer uitgebreid gamma en goede prijzen.

Een gratis verzending vanaf 50 euro naar België en Nederland. Dan had ik al meer dan 2 extra bestellingen gedaan nu. Kies ik voor andere webshops die dit wel aanbieden. Wachten tot een verzending... Een gratis verzending vanaf 50 euro naar België en Nederland. Dan had ik al meer dan 2 extra bestellingen gedaan nu. Kies ik voor andere webshops die dit wel aanbieden. Wachten tot een verzending tot 200 euro is als particulier wel wat moeilijk. Jammer anders was ik een vaste klant geworden.