8.2/10
7.6/10
8.2/10
7.6/10

Zeer vlotte en correcte afhandeling, zeker het aanbevelen waard

Goede site en snel alles kunnen bestellen

Na het doen van de bestelling valt er een soort van "stilte" tot het moment dat er een mailtje komt van de pakketdient die het pakketje gaat bezorgen. Het zou fijner zijn als na het doen van de... Na het doen van de bestelling valt er een soort van "stilte" tot het moment dat er een mailtje komt van de pakketdient die het pakketje gaat bezorgen. Het zou fijner zijn als na het doen van de bestelling er informatie wordt verstrekt over het verwachte moment van bezorgen (dus wanneer de bestelling verstuurd gaat worden) . Verder heb ik nog iets in backorder staan. Daar ontvang ik geen informatie over. Het zou fijner zijn wanneer er een bericht wordt gestuurd met de verwachte verzenddatum.

Prima!

Prima ga zo door

Prima ga zo door

Rico

Goed bedrijf en mooi duidelijke site.

Goed bereikbaar en goed aanbod zeker in combinatie met druma site

De regels die voor u account gelden op silhouetten europe ook op druma laten gelden (BV leverkosten)

Als iets niet in voorraad is of later word geleverd dit dan ook bespreken met de klant

annemie van der beek

Ik ben heel tevreden om jullie

ja ik ben goed geholpen ik heb geen klachten

nu nog geen

Angelique Koene

Top

snelle levering, alleen van een backorder wordt je niet op de hoogte gesteld!

betere communicatie van een backorder
meer leuke actie's

Verzending was snel ondanks dat het product niet op voorraad was bij bestelling. Fijn, ware het niet dat het naar het factuuradres werd verstuurd waar niemand aanwezig was, speciaal daarom een ander... Verzending was snel ondanks dat het product niet op voorraad was bij bestelling. Fijn, ware het niet dat het naar het factuuradres werd verstuurd waar niemand aanwezig was, speciaal daarom een ander afleveradres ingevuld. Voor dit was hersteld waren we helaas vier dagen verder vanaf verzenddatum. Silhouette Europe reageerde overigens wel snel op deze klacht en probeerde het recht te zetten, lijkt vooral aan de pakketpartij DPD te liggen dat het daarna nog zo lang duurde. Het product zelf is gedeeltelijk kapot, hierover moet ik nog contact opnemen. Ik ga er vanuit dat dit netjes zal worden afgehandeld. We zijn ook een keer in de winkel geweest en daar werden we zeer vakkundig, uitgebreid en netjes geholpen.

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel

Beter op het afleveradres letten, en wellicht een andere partij kiezen voor de levering. Mijn ervaring met DPD was zeer matig, hoorde na wijziging adres niets meer en moest maar afwachten of en... Beter op het afleveradres letten, en wellicht een andere partij kiezen voor de levering. Mijn ervaring met DPD was zeer matig, hoorde na wijziging adres niets meer en moest maar afwachten of en wanneer het pakket zou komen. Adres was tevens maar half aangepast, verrassend dat dit überhaupt is goedgekomen :)

Ilona B

Wisselende gevoelens met dit bedrijf. Wanneer ik materiaal kom halen een super service, maar bestelling via de mail verloopt erg moeizaam tot gewoon niet!

Vriendelijk mensen die weten waar ze over praten! Helpen je op alle mogelijke manieren en geven tips hoe iets toe te passen!

Helaas een product besteld dat niet leverbaar was. Wordt telefonisch beloofd dat ik hierover terug gebeld zou worden de volgende dit is niet gebeurd, waren vervliegen vanaf 15.00 ook niet meer... Helaas een product besteld dat niet leverbaar was. Wordt telefonisch beloofd dat ik hierover terug gebeld zou worden de volgende dit is niet gebeurd, waren vervliegen vanaf 15.00 ook niet meer bereikbaar. Nadat ik een berichtje op de social media plaats krijg ik via Facebook te horen dat m'n bestelling wordt geannuleerd omdat ze het niet geleverd krijgen. Een gemiste kans want er was mij 4 weken daarvoor beloofd dat het max 1 1/2 werk zou duren. Dat het niet geleverd kan worden is balen, maar dat er niet de tijd genomen wordt om dit telefonisch met de klant te bespreken vindt ik diep triest!

Net bedrijf, ik was wat vergeten en later bijbesteld. Dat was niet helemaal duidelijk, ik ben gebeld en er was een mail gestuurd... De bestelling was de dag erna in huis...

Alles is vlot verlopen. Al vond ik de kleuren van de vinyl niet 100% overeenkomen met de foto...