Contact
Productinformatie
Bezorging

Kaashandel Wilco wagemaker

Super

Goede snelle service! Ik ben heel tevreden.

Meestal tevreden, juist bij laatste levering werkte een klemmetje niet volledig, waardoor poster niet op plaats blijft zitten.

Zwemschool Netty.

Helemaal top!

Goede snelle levering en super service. Bakjes waren beschadigd bij uitpakken, gelijk werden er nieuwe opgestuurd.

Wat een super klantenservice. Onze eerste levering kwam niet aan/niemand kon het vinden. Jullie hebben ons kostenloos een nieuwe levering gestuurd. Heel klantgericht.

J. van Pinxteren. (DHL Buurtpunt Homerr Pinxteren te Heesch)

Mijn eerste bestelling bij dit bedrijf is niet gelopen, zoals ik en de organisatie zou wensen. Zo werd met regelmaat de claim “voor 17:00 uur besteld, volgende dag in huis” niet gehaald en/klopte... Mijn eerste bestelling bij dit bedrijf is niet gelopen, zoals ik en de organisatie zou wensen. Zo werd met regelmaat de claim “voor 17:00 uur besteld, volgende dag in huis” niet gehaald en/klopte de inhoud van de zending niet of week af van wat ik had besteld.
Wel ben ik in de overtuiging geweest, dat de mensen, waarmee ik in contact ben geweest, geprobeerd hebben, om datgene te doen wat binnen de mogelijkheden lag van die persoon. Uiteindelijk heb ik toch mijn bestelde spullen en een presentje gekregen en tevens binnen de claim “voor 17:00 uur besteld-volgende dag in huis”. Alle verkeerd geleverde spullen wilde het bedrijf ook niet meer terug. Dus eind goed, al goed en volgende keer beter, want het gezegde blijft: “waar gehakt word, vallen spaanders” en zeker als Murphy’s law zich er ook nog mee bemoeid.
Kwaliteit-prijs is uitstekend. Niks op aan te merken is uitstekend.
Daarbij blijf ik ook bij het standpunt, dat als men de particuliere markt wil bedienen, als webshop, je ook moet zorgen dat de particuliere klant zijn bestelling kan krijgen in de avond en zaterdag of (omdat hij overdag is werken) desnoods alleen via een dhl punt. Mensen kunnen dan kiezen tussen : ma t/m vrij overdag of via een DHL punt, op een moment het de klant schikt.
Over het eindoordeel heb ik lang nagedacht. Ik zou zeggen een 6.5/7.

Handboogsportvereniging

Snel en volgens bestelling geleverd

Prima, dhl is alleen niet mijn favoriete bezorger :(

Frank O.

Nadat mijn bestelling zoek was geraakt door DHL en deze niet thuis gaven, heeft Signdisplaystore kosteloos mijn bestelling nogmaals verzonden en deze kwam gelukkig wel aan! Hartelijk dank voor de... Nadat mijn bestelling zoek was geraakt door DHL en deze niet thuis gaven, heeft Signdisplaystore kosteloos mijn bestelling nogmaals verzonden en deze kwam gelukkig wel aan! Hartelijk dank voor de zeer goede service!!