Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Dogstart

Op de website stond dat het artikel direct leverbaar was. Ik werd eerst gebeld dat het een week later zou worden, maar nu na 4 weken is het nog niet geleverd.

hotel verdi

Goede service.
De corona protocol poster en desinfectie handgel pompje werd beschadigd geleverd maar we kregen zonder problemen binnen 2 dagen weer een nieuwe. Bedankt!

Mijnvormgever.nl

Prima contact. Verbeterpuntje: tekening bijvoegen bij de desinfectiezuil, dat bevordert het in elkaar zetten :-)

Cafespelen Lejeune

Top

onbekend

Na meer dan 2 weken mochten wij nog steeds geen product ontvangen. Echter werd tot 2x toe gevraagd om de beoordeling in te vullen.

Eric

Prima, we bestelden een posterophangsysteem. We werden een dag later gebeld. Het bewuste artikel was niet op voorraad maar een ander wel wat normaal iets duurder zou zijn, of we akkoord konden gaan... Prima, we bestelden een posterophangsysteem. We werden een dag later gebeld. Het bewuste artikel was niet op voorraad maar een ander wel wat normaal iets duurder zou zijn, of we akkoord konden gaan met deze zonder bijbetaling. We gingen akkoor en de volgende dag kwam het pakket binnen. Snel en prima bezorgd.

Liesbeth

Super service

YAMAUCHI CORP NV

Ben tevreden met het resultaat.

kapsalon Bouwman

Redelijk