Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Yvonne Gerrits

Snelle levering en perfecte service!

Nick

Altijd fijn zaken doen, erg goede service en snelle levering.

HDM

Snelle levering, prima producten.

Theothorne

Simpel te bestellen, duidelijke informatie. Levering was binnen 2-3 dagen. Vandaag besteld is morgen in huis schept verwachtingen en dan moet je die ook waarmaken of de klant informeren

Heemskerkse Golfclub

Ondanks op de website aangekondigde levertijd was onze bestelling er al de volgende dag!

Bio Amable

Niets op aan te merken

Van dam

Prima niks op aan te merken

KBO Gooi Oost

le coiffeur

Is zoals verwacht

Yvonne

Naar aanleiding van het feit dat deze store als tip werd genoemd op google ben ik in zee gegaan met de gedachte dat ik een lijst voor in de woonkamer bestelde, dat bleek niet het geval. Ik heb de... Naar aanleiding van het feit dat deze store als tip werd genoemd op google ben ik in zee gegaan met de gedachte dat ik een lijst voor in de woonkamer bestelde, dat bleek niet het geval. Ik heb de lijst geretourneerd, maar daar kreeg ik maar 5 dagen voor terwijl ik wettelijk 14 dagen retourrecht heb en de signdisplaystore wettelijk 14 dagen om mij het aankoopbedrag en verzendkosten tegemoet te doen komen, dit laatste wacht ik nog af. Wat ik ook een vreemde gang van zaken vind is dat er bij die store wordt gekeken of ik wel recht zou hebben op het volledige aankoopbedrag terug.