Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

boomidee.nl

Het bestelde stond netjes klaar ook wat er gezaagd moest worden perfect afgeleverd

Anders

Betrouwbaar, snelle en keurige levering

M. Zijleman

Prettig geholpen, goed geadviseerd en heeeeeel veel keus!

De stenen van 60cmx60cm staan op de smalle kant (verticaal) op de pallet. Als de pallet iets schuin op de stoep staat en je hebt dat niet in de gaten (zoals in ons geval) dan vallen de tegels als een domino omver als je de banden doorsnijdt die de boel tijdens transport bij elkaar houden. Helaas dus in ons geval twee tegels gebroken bij het omvallen doordat we dit niet in de gaten hadden. Ik snap dat ze zo vervoerd moeten worden en op deze manier op de pallet staan, maar mijn tip zou dus zijn: bij het leveren de pallets recht zetten en klant evt attenderen dat iemand de tegels tegenhoudt bij het lossnijden van de bandjes.

Frank Bekking

Prima service en vakkundigheid. Goed meedenken en aangeven wat de mogelijkheden zijn. Hulp bij zoeken en inladen perfect!

nvt

Via mond op mond reclame

Zeer goed geholpen goede uitleg over de produten

Via de huis aan huis folder

fam. Reinders

Erfafscheiding, bestrating, terraskuil, borders, tuinverlichting en vijver aangelegd met materialen van Showtuin Heeten.

Via onze website

De totale levering (zand+stenen) van 1 leverancier met duidelijke uitleg en offerte

Mogelijkheden om een aflevertijd aan te geven

Via de huis aan huis folder

Graafland

Heel goed

Nvt

Via een advertentie in de krant o.i.d.

Ik werd zeer vriendelijk en geduldig te woord gestaan bij mijn bezoek aan uw zaak. Toen er een moeilijkheid dreigde te ontstaan i.v.m. de bezorging werd dat ook zeer kordaat en goed opgelost. Met...

Anders

Heel fijn geholpen, goed advies en zeer snelle levering!