Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Vriendelijk,verstand van zaken.
Alleen jammer van de bezorgkosten.

Peter

Goede service en voorlichting, leuk persoonlijk contact en advies.
Goed meedenken ook.

No nonsens. Afspraak is afspraak en goede service.
Personeel is allround en enthousiast.

Kunnen we niet bedenken, ga zo door

Mooie grote showtuin waar we een goed advies kregen. Ook een aanpassing aan de offerte was geen probleem en de levering ging helemaal volgens afspraak. We komen zeker nog een keer terug.

komen hun afspraken na

Top

Deskundigheid

Niet direct.

De Wilde

Uitstekende behandeling en een zeer nette service

Als zeer goed ervaren! Komen gemaakte afspraken na en geven goed advies. Duidelijke offerte.

Geen. Zeer goed georganiseerd.

Via onze website

Zeer snelle service en goede informatie

Via mond op mond reclame

Rikkert

Voldoende keuze, scherpe prijzen en top service!

Via onze website

Representatief bedrijf met overzichtelijk gedemonstreerde modellen.

Er zou iets secuurder gewerkt/geadviseerd kunnen worden. We hadden verschillende offertes opgevraagd voor een schutting (ter plekke) waarop we onze keuze uiteraard mede-baseerden. Toen we onze offerte echter definitief wilden maken, bleek in deze specifieke offerte niet alles meegenomen te zijn waardoor ze prijs technisch dus eigenlijk niet te vergelijken waren achteraf en er nog een paar honderd euro bovenop kwam.

Ook het advies over impregneren van het hout was verkeerd. Dit zou niet nodig zijn volgens de verkoper. Volgens degene die de schutting plaatste was dit wel degelijk een sterke verbetering van de duurzaamheid. Of ik heb het verkeerd begrepen, maar impregneren was in ieder geval niet meegenomen in de offerte. Terwijl dit mensen wel aan te raden is, of in ieder geval goed is om de prijsverschil duidelijk te maken. Het verschil in prijs viel me nl 100% mee.

Anders

Via de huis aan huis folder