Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Paul en Ineke

Uitstekende service en communicatie, zowel in de tuin zelf, via de mail over de levering en ook de levering was perfect op tijd geheel volgens afspraak. De tuin heeft een ruime keuze in betaalbare... Uitstekende service en communicatie, zowel in de tuin zelf, via de mail over de levering en ook de levering was perfect op tijd geheel volgens afspraak. De tuin heeft een ruime keuze in betaalbare en exclusieve bestrating.

Afspraken worden volledig nagekomen. Eerlijke medewerkers die het goede advies geven. Chauffeur belt even om te melden wanneer de materialen worden geleverd en is dan ook stipt op tijd. Kleine... Afspraken worden volledig nagekomen. Eerlijke medewerkers die het goede advies geven. Chauffeur belt even om te melden wanneer de materialen worden geleverd en is dan ook stipt op tijd. Kleine moeite, groot plezier.

Zou het echt niet weten

Van Petersen

Prachtige showtuin. Prettig geholpen. Aflevering op gewenste datum.
Fijn bedrijf.

Zie review

Richard te Wierik

Prima bedrijf, goede communicatie, goede service

goede aflevering, niets is teveel, nette en vriendelijke chauffeur.

Bijsterveld

Wij hebben bestrating uitgezocht voor de achtertuin. We zijn op een professionele manier geholpen.

Je wordt er altijd vriendelijk te woord gestaan, Geven goed advies. Levering op de afgesproken tijd.

Willem Nijland

We zijn bewust op een wat rustiger moment geweest door de week. Prima geholpen en stenen fijn op ons verzoek einde van de middag geleverd.

Communicatie ook via de mail prima

Voorlopig geen?

smit

Fijn behandeld goeie uitleg

eerlijkheid

niet

Sander Poll

Prima service zowel tijdens de verkoop als de levering. Moment van leveren zijn we even gebeld waar de chauffeur moest zijn. Helaas waren er een aantal tegels kapot maar dit is prima opgelost.

van verkoop tot levering

bij drukte iemand die klanten ontvangt voor een kopje koffie als er (lang) moet worden gewacht.

Klant

Goede service, prima personeel

Klantgericht

Han Meijerink

Prima service, vlot en vriendelijk geholpen, keurige levering en alles past.
Goed gedaan Showtuin, complimenten!

Doen wat ze zeggen!??

Henk

Zeer vriendelijk en goed geholpen, bezorging volgens afspraak

Denken mee met je en geven goed advies