Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

F.A van Dam

Deskundig en klantvriendelijk. Flexibel en overleg altijd mogelijk.

Goed bereikbaar.
Deskundig personeel

Heb ik niet.

Ester Kleinherenbrink

Voor onze tuin hadden we stapelstenen nodig. Er werd voor ons een passende en betaalbare oplossing gezocht. De chauffeur die de stenen kwam brengen is een zeer vriendelijke man met een mooie volvo... Voor onze tuin hadden we stapelstenen nodig. Er werd voor ons een passende en betaalbare oplossing gezocht. De chauffeur die de stenen kwam brengen is een zeer vriendelijke man met een mooie volvo truck.

klantvriendelijk bedrijf dat met je meedenkt

gewoon zo doorgaan

Robert Busch

Prima advies en correcte levering

Goede communicatie over tegels en levering

Ga zo door !! Mooie showroom/tuin, zeer breed assortiment

Freddie Wiltink

Super goed bedrijf. Voor onze nieuwbouwwoning hadden we veel nodig. Schuttingen met de buren, straatwerk oprit en achter terras met hele zwarte kwaliteit tegels. Alles wordt kosteloos bezorgd, en... Super goed bedrijf. Voor onze nieuwbouwwoning hadden we veel nodig. Schuttingen met de buren, straatwerk oprit en achter terras met hele zwarte kwaliteit tegels. Alles wordt kosteloos bezorgd, en alles wat besteld was goed geleverd. Goede communicatie met elkaar.

Persoonlijke aandacht en goede kwaliteit. Vriendelijk personeel, en het belangrijkste ook nog prijstechnisch de beste in onze woonomgeving.

Kan ik op dit moment niet bedenken

Jeroen

Super!

Goede service en advies

Anton Kleine Schaars

Mooi materiaal, goede voorlichting en levering volgens afspraak

Groot assortiment.

Kyl

Servicegerichte denkwijze, inzet, begrip en snelle handelen!

Volledig klantvriendelijk

Geen verbeterpunten of tips, omdat ze ons helemaal hebben verbaasd hoe klantgericht ze te werk gaan, tot op heden hebben wij dit bij geen enkel ander bedrijf ervaren.

Joke mulder

Netjes afgeleverd

Goede service en veel keuze

Zwoferink

Reageren snel en correct

Dubbink

Prettig te woord gestaan en geholpen bij het uitzoeken/bestellen. Bij de aflevering zeer goed overleg met de chauffeur mogelijk.

Grote keuze en meedenken van de medewerkers

Hoewel de te bestellen klinkers fysiek werden getoond, stonden op de offerte de verkeerde vermeld (qua afmeting). Bijna werd hierdoor een akkoord gegeven voor het bestellen van de verkeerde klinkers.