Ron Hille

Zeer snelle en keurige afhandeling na klacht over kapot artikel

BG-Creatief

Juiste en tijdige levering, bestelde spullen zijn goed en zoals aangeboden

Marlies Hermans

Goede service

n.v.t.

Alie Boersma

Goeie service, heel vlotte levering. mooie producten.

geen, is mijn 1e bestelling...

Ingrid

Snelle verzending en uitstekende service

Ik beveel dit bedrijf aan

Dydlopco

Fijne producten en snelle levering

Yvet

Ik was vergeten een product erbij te bestellen en ik had gebeld met de klantenservice met de vraag of dat nog meegestuurd kon worden, anders moest ik 2x verzendkosten betalen. Vriendelijke vrouw van... Ik was vergeten een product erbij te bestellen en ik had gebeld met de klantenservice met de vraag of dat nog meegestuurd kon worden, anders moest ik 2x verzendkosten betalen. Vriendelijke vrouw van de klantenservice gesproken en het kon geregeld worden. Goede service :) daarom heb ik vandaag een grotere bestelling gedaan.

Als je klanten een goede service blijft geven, blijven ze terugkomen. Ga zo door :)

Jana van Wijngaarden

4 glazen terrarium potten besteld, eerste keer niet goed ingepakt verzonden met als resultaat dat 3/4 potten kapot waren en de vierde beschadigd. Klantenservice reageerde binnen een dag op mijn mail... 4 glazen terrarium potten besteld, eerste keer niet goed ingepakt verzonden met als resultaat dat 3/4 potten kapot waren en de vierde beschadigd. Klantenservice reageerde binnen een dag op mijn mail en boden aan dezelfde dag nog 4 nieuwe op te sturen. Deze kon ik de volgende dag alweer op halen en dit keer veel beter verpakt, alle vier de potten goed ingepakt en heel. Kortom top klantenservice en super snel een oplossing!

Enrico Delamboye

Pakket nog niet ontvangen!

Leveren!