Ronald Kooij

Uitermate makkelijke software, en als je het toch niet snapt of begrijpt kun je naar hun perfecte helpdesk bellen en word je snel en vriendelijk geholpen.

vape-go

Super!! je wortd snel geholpen

Prima service, wel is het even wennen met maken van een webwinkel werkt net weer even anders.

Mark Kalfsbeek Eerstehulpspellen.nl

Prima webshop software

Tom

Geen zaken mee doen

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant,
Omdat een review met 1 ster en de huidige tekst wellicht toekomstige klanten kan laten afhaken hierbij een korte uitleg.
De klant geeft aan niet tevreden te zijn met de...
Beste klant,
De klant geeft aan niet tevreden te zijn met de reactietijd van de support en het feit dat zijn webshop offline is geweest. Qua reactietijd kan ik zien dat de mailtjes (die ik nog kan zien) binnen enkele uren (de meeste binnen 1 uur) beantwoord zijn. Dat de webshop tijdelijk offline is geweest, is natuurlijk niet wenselijk maar nooit volledig te voorkomen. Dit komt echter bijna nooit voor en kan ook door externe factoren komen waar wij helaas geen invloed op hebben.
Het Shoppagina-team

Christel Bouterse / Haaratelier christel

Heel handig en makkelijk in gebruik, ook voor de digibeet. Je kan je pakket snel updaten tot een meer uitgebreider webshop pagina, met meer tools. Helemaal top..............10 sterren :-)

Aqua-Fauna-Natura

Wij dachten dat deze webwinkel moeilijker zou zijn om deze operationeel te maken ,maar dat viel reuze mee.Nog een paar kleine probleempjes oplossen even achter zien te komen hoe die in de webwinkel... Wij dachten dat deze webwinkel moeilijker zou zijn om deze operationeel te maken ,maar dat viel reuze mee.Nog een paar kleine probleempjes oplossen even achter zien te komen hoe die in de webwinkel moeten worden geinstalleerd maar dat lost zich ook wel op.Het is even nadenken.

Frank Moos/eigen label

Wij hebben diverse webshops bij jullie

vape-go

Echt top, Ik kom van jouweb over gestapt omdat het platform niet echt bedoeld is om een echte webshop te maken, Ze zijn meer bezig met prullen zoals (je logo veranderen op je smart telefoon) dan de... Echt top, Ik kom van jouweb over gestapt omdat het platform niet echt bedoeld is om een echte webshop te maken, Ze zijn meer bezig met prullen zoals (je logo veranderen op je smart telefoon) dan de echte zaken die een webshop zou moeten hebben. Ik geef jullie een dikke pluim ,zo een platform had ik nu echt nodig professioneel en goede service tot nu toe :-)

www.cosliqvera.nl

Ze zijn heel behulpzaam.