Seepje

ton van ingenschenau

Mijn vrouw zei vanmorgen: sinds jij de zeep maakt is m'n was veel helderder!

fieca

Goed, maar pakketje jammergenoeg nog niet ontvangen

Hierona van Gils

Superfijne zeep, douchegel en wasmiddel

Gijs Hofman

Ik vind het lekkere zeep en een heel nobel streven om mimder verpakking te gebruiken. Ik sta maw erg achter het idee. Over de uitvoering ben ik minder te spreken. Ik heb shampoo en een... Ik vind het lekkere zeep en een heel nobel streven om mimder verpakking te gebruiken. Ik sta maw erg achter het idee. Over de uitvoering ben ik minder te spreken. Ik heb shampoo en een navulverpakking gekocht. Het navullen is niet te doen. Om te beginnen moet je de fles vullen tot het streepje. Dit is een streepje op de buiten kant van een ondoorzichtige fles, huh?? Je ziet niet wanneer er genoeg water in zit. Nu moet je de verpakking rustig legen in de fles die je schuin houdt. De opening is klein en de het wat vochtige poeder is onmogelijk zonder morsen in de fles te krijgen. Dan mag je 30 sec dansend schudden. Leuk bedacht door marketing, maar na drie seconden schudden ontstaat er schuim en gebeurd er niks meer in de fles.
Ik vindt dit een gemiste kans, dit kan veel beter. Wat ik ook jammer vind, is dat je de navullingen per portie van 38 gr koopt in elk een apart kartonnetje en nog weer een plastig zakje. Al met al toch veel erg veel verpakking voor weinig.
Een idee dat mij mij opkomt is het volgende: een navulverpakking van 500 gr of 1 kg. In een kartonnen doos (als waspoeder) en dan een uitleg van de verhouding water en zeep. Lekker buiten de fles mengen door te roeren en dan de fles vullen. Veel makkelijker en enorm veel minder verpakking. Ik zou het enorm warderen als iets dergelijks tot de mogelijkheden gaat behoren.

Dirk-Jan Faber

Minder plastic zou iedereen aan moeten werken, Seepje loopt daarin voorop. Vooral zo door gaan.
Bijvullen zou mogelijk iets gebruikersvriendelijker kunnen (klontert nog steeds wel, door opbouw van druk in de flacon). Ook contrast van witte tekst op lichtblauwe achtergrond is niet ideaal.

Esther van wendel de joode

Ik had een email gestuurt vanwege een beschadeging van een afwas zeep
Ik had een email gestuurt vanwege een beschadeging van een afwas zeep
Was verbaased dat ik te horen kreeg
Hij is nog wasbaar
Ik had verwacht een nieuwe te krijgen
Wat andere bedrijven wel doen
Dus ben wel erg teleurgesteld
En ik denk ook dat ik geen bestelling meer ga doen
Ben totaal afgeknapt

Studio Huisje39

Superservice, Post.nl had een pak beschadigd en Seepje stuurde mij direct een nieuwe op. Seepje wast heel schoon, ruikt vrij neutraal waar ik van hou. De bodywash is goed voor mijn huid.

Rien Vlam

Zacht van structuur en heerlijke geur