Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Tegeler

Positief

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Correct. Vragen werden altijd keurig beantwoord.

Stokkelaar

Goede service

Lummen

Uutstekend contact in zowel voorbereiding als uitvoering

Prima, zowel via mail de app als bellen

Helma Wolbers

Correct, komen afspraken na en handelen doortastend

goed

W.Hendrikse

Klantvriendelijk

goed

Wessels, R.J.W.

Goede ervaring . Soms wat moeilijk te bereiken via de telefoon

Offertetraject was goed. Bij de uitvoering (plaatsing) bleek dat enkele panelen anders moesten worden geplaatst (geen juiste berekening afmetingen dak)

Paul Nolten

Snel en duidelijk offerte

duidelijk

Dick

Niet de goedkoopste, maar redelijk lokaal, vandaar de keus. Aanlooptraject liep goed, duidelijke info.

Het digitaal offreren , alleen op de site, heeft niet mijn voorkeur en is voor sommigen onduidelijk. Vooral om het nog eens terug te lezen. Offerte was wel redelijk duidelijk, hoewel er in het... Het digitaal offreren , alleen op de site, heeft niet mijn voorkeur en is voor sommigen onduidelijk. Vooral om het nog eens terug te lezen. Offerte was wel redelijk duidelijk, hoewel er in het laatste deel nog “vinkjes” gezet moeste worden die me niet duidleijk waren, en zijn.

Leus

Deskundige medewerkers

Werd goed ingelicht over de mogelijkheden,de benodigde zonnepanelen

Jan Heuvels

Het verliep allemaal volgens afspraak. Punctueel en correct

Snelle reactie op ons verzoek en een duidelijke gespecificeerde offerte, die ik digitaal kon accorderen